Remontin edistymistä

Heiphei! Remontti on edennyt jo hyvän matkaa. Perjantai iltana purettiin vanha vaatehuone ja seinät tasoitettiin. Aamulla alkoi sitten hionta ja maalaus ja nyt on tapettikin seinässä. Vielä olisi lattianlaitto ja listat. Hyllyt saan sitten vähän myöhemmin eli hetki eletään pienessä kaaoksessa.

IMG_0573.jpg

Vanhojen hyllyjen välit oli maalattu vaaleansinisellä. Seepraseinä.

 

remontti.jpg

Maalia pintaan!

remontti1.jpg

IMG_0599.jpg

Ja sitten tapettia! Tämä osuus kyllä vähän jännitti.

 

vaatehuone.jpg

Ja siellä se seinässä nyt on! Tästä on hyvä jatkaa.

 

Stressinhallintaa

IMG_0518.jpg

 

Voi miten ihania ystäviä minulla on! Olen viime aikoina kärsinyt melkoisesta stressistä ja energiavajeesta. Niinpä ihana ystäväni J ilahdutti minua pienellä lahjalla. Nämä tipahtivat pari päivää sitten postiluukusta sisään <3

 

IMG_0520.jpg

Stressinhallintakortit!  Vielä en ole ehtinyt kun vähän selaamaan näitä mutta tosi kivalta vaikuttaa!

IMG_0521.jpg

IMG_0519.jpg

Uusi voittaja

Koska en huhuilusta huolimatta saanut ensimmäistä arvontavoittajaa kiinni niin arvoin Mary Kay paketin uudelleen. Uusi voittaja on hemma hos ingeborg! Onnea! Laita minulle osoitteesi niin postitan palkintosi.

IMG_7996.jpg