Marokko mielessä

marokko6.jpg

 

Aikoinaan kotini oli hyvinkin hm..itämaistyyppisesti sisustettu. Sitten tuli ähky ja hävitin kaiken siihen suuntaan vihjaavankin. Pikkuhiljaa tämä alkaa kuitenkin taas viehättää. Enää ei kirkkaiden värien muodossa mutta vaaleat sävyt ja marokkolaishenkisyys viehättävät. Pinterestiin onkin kertynyt iso läjä taas tämän tyylisiä kuvia. Tässä pikku maistiainen siitä mitä kotikansion alta löytyy:

 

marokko1.jpg

 

marokko.jpg

marokko8.jpg

marokko7.jpg

marokko4.jpgmarokko3.jpgmarokko2.jpg

 

marokko10.jpg

marokko9.jpg

 

 

Kuvat lainattuja

Valoja

IMG_0337.jpg

 

Lähdin tarkoituksella metsästämään ”jouluvaloja”. Nämä kaupan mukaan jouluvalot lunastin naurettavalla viiden euron hinnalla. Minusta kun näissä ei mitään jouluista ole. Koristavat nyt keittiötä mutta keväämmällä suunnittelin näitä parvekkeelle. Parvekkeelle ei ole vedetty sähköjä joten valojen kanssa on hieman ongelmallista -nämä onneksi toimivat paristolla joten ongelma ratkaistu! Vaikka eletään vasta tammikuuta niin parvesuunnitelmat surraavat jo päässä kovasti. Siitä lisää vähän myöhemmin!

IMG_0336.jpg

IMG_0341.jpg

Myöhäinen joululahja

IMG_0300.jpg

 

Yves Rocher lähetti minulle joululahjan -noh vähän myöhässähän tämä on mutta siitä viis. Kyllä ne lahjat piristävät päivää joulun jälkeenkin! Mukavahan se oli tylsänä arkipäivänä käydä hakemassa paketti postista. Jouluisia värejä kuoriutui uusimmasta paketista. Käsivoidetta ehdin jo testailemaan ja tykkäsin tuoksusta. Samoiten suikugeelissä oli samainen mieto tuoksu. Tämän voisi ottaa tänään suihkuun mukaan ja testailla.

 

IMG_0301.jpg

IMG_0302.jpg

IMG_0300.jpg