Ihanaa tätä vuotta! Mites teidän vuodenvaihteenne sujui? Täällä mentiin aika perinteisesti ystävien kanssa kokkaillen, pelaten ja hieman rakettejakin vaivauduttiin naapurustoon katsomaan. Oikein mukiinmenevä aatto oli.
Ihanaa tätä vuotta! Mites teidän vuodenvaihteenne sujui? Täällä mentiin aika perinteisesti ystävien kanssa kokkaillen, pelaten ja hieman rakettejakin vaivauduttiin naapurustoon katsomaan. Oikein mukiinmenevä aatto oli.
Hyvää uuttavuotta kaikille lukijoilleni! Paljon ihania asioita vuoteen 2015!
Perinteinen kuvakollaasi menneestä vuodesta. Näitä on hauska aina keräillä kasaan ja muistella mitä kaikkea vuoteen on mahtunut. Hauskasti kollaasista näkee myös tuon hiusten muutoksen josta en koskaan saanut postausta aikaiseksi. Tammikuussa oli vielä miltei musta hyvin lyhyt polkka ja tällä hetkellä mennään puolipitkällä vaalealla letillä. Paljon kaikkea muutakin vuoteen on mahtunut -yksi isoimmista jutuista lienee muutto. Melko kiireinen ja rankka vuosi mutta toki paljon hyvääkin sinne mahtui. Kohti uutta vuotta mielenkiinnolla!