Kesälaitumilla

Lomalainen täällä hei! Viime aikoina on otettu rennosti..niin rennosti ettei edes blogiin asti tunnu eksyvän juttua. Paljon olisi kaikkea tänne tuotavaa -niin sisustusrintamalla kuin muutenkin. Tänään kuitenkin vain tämmöinen pikamoikkaus kera muurinpohjalettujen joilla käytiin eilen herkuttelemassa mökillä. Taisi olla kesän viimeinen mökkireissu -hieman haikeaa. Elokuun alkaessa sitä muutenkin suuntaa katseen jo kohti syksyä..mutta yritetään nyt vielä hetkeksi unohtaa syksy ja nauttia kesästä.

IMG_1035.jpg

Eräänä päivänä…

..suunnattiin Ainolanpuistoon. Lempparipaikkojani täällä Oulussa. 

IMG_0690.jpg

Piipahdettiin sitten kahville

IMG_0695.jpg

Ja siitä museoon

IMG_0706.jpg

Koiramäkinäyttely ei herättänyt K:ssa suurta mielenkiintoa

IMG_0703.jpg

Mutta näyttelyhuoneisiin kätketyt hiiret olivat taas sitäkin kovempi hitti! ”Missä hiiiirrriiii????!!!”

IMG_0711.jpg

IMG_0714.jpg

”Kivvvaaaa!!”

 

Longchamp

Taas huomaan blogien vaikutuksen omiin valintoihini. Tätä Longchampin meikkipussia on näkynyt monissa blogeissa ja niin se vain on jäänyt mieltä vaivaamaan. Tallinan reissulla katselin tuota kentältä mutta juuri valkoista ei ollut myynnissä. Nyt se tuli stokkalla vastaan ja kiikutin sen samantien kassalle. Valkoinen väri on kyllä arka varsinkin tuossa käytössä mutta voi niin kaunis!

IMG_5998.jpg

IMG_5995.jpg