Lomalainen täällä hei! Viime aikoina on otettu rennosti..niin rennosti ettei edes blogiin asti tunnu eksyvän juttua. Paljon olisi kaikkea tänne tuotavaa -niin sisustusrintamalla kuin muutenkin. Tänään kuitenkin vain tämmöinen pikamoikkaus kera muurinpohjalettujen joilla käytiin eilen herkuttelemassa mökillä. Taisi olla kesän viimeinen mökkireissu -hieman haikeaa. Elokuun alkaessa sitä muutenkin suuntaa katseen jo kohti syksyä..mutta yritetään nyt vielä hetkeksi unohtaa syksy ja nauttia kesästä.
Eräänä päivänä…
..suunnattiin Ainolanpuistoon. Lempparipaikkojani täällä Oulussa.
Piipahdettiin sitten kahville
Ja siitä museoon
Koiramäkinäyttely ei herättänyt K:ssa suurta mielenkiintoa
Mutta näyttelyhuoneisiin kätketyt hiiret olivat taas sitäkin kovempi hitti! ”Missä hiiiirrriiii????!!!”
”Kivvvaaaa!!”
Longchamp
Taas huomaan blogien vaikutuksen omiin valintoihini. Tätä Longchampin meikkipussia on näkynyt monissa blogeissa ja niin se vain on jäänyt mieltä vaivaamaan. Tallinan reissulla katselin tuota kentältä mutta juuri valkoista ei ollut myynnissä. Nyt se tuli stokkalla vastaan ja kiikutin sen samantien kassalle. Valkoinen väri on kyllä arka varsinkin tuossa käytössä mutta voi niin kaunis!