Mekon kaveriksi

Elokuussa saan kunnian toimia hyvän ystäväni häissä kaasona. Perusnaisellisesti kaasopyyntö aiheutti heti vaatekriisin. Mekko löytyikin yllättävän helposti. Oasiksen oranssi mekko vei sydämeni. Nyt mietin mitä mekon kaveriksi? Mielessäni olen pyöritellyt mustia, valkoisia ja kultaisia asusteita. Vai  olisiko joku räväkämpi yhdistelmä sittenkin parempi? Mutta mikä? Asusteshoppailut taidan yrittää hoitaa loppukuusta kun suuntaan kesälomareissulle veljeni luokse Tallinnaan. Nyt mielipiteitä todellakin kaivataan!

 

Koko%20n%C3%A4yt%C3%B6n%20kaappaus%2011.

Koko%20n%C3%A4yt%C3%B6n%20kaappaus%2011.

Koko%20n%C3%A4yt%C3%B6n%20kaappaus%2011.

Keittiössä

IMG_5913.jpg

Tätä ”uutta” kotia en ole esitellytkään kuin olohuoneen ja makuuhuoneen verran. Päätin nyt laajentaa kotiesittelyä keittiön puolelle. Vuokrakodin keittiö nyt ei ole mikään unelmien täyttymys mutta menettelee. Tummanharmaasta kaakelista pidän kovasti mutta monen muun jutun valitsisin itse toisin. Tässä nyt kuitenkin muutama pieni maistiainen avokeittiöstäni.

 

IMG_5921.jpg

IMG_5917.jpg

IMG_5914.jpg

Terveiset Joensuusta

Heippa! Täällä ollaan reissattu. Käväistiin K:n kanssa ystäväni luona Joensussa. Joensuu on oma opiskelukaupunkini ja voi sitä kaipuun määrää mikä aina välillä valtaa sydämen. Oli ihana päästä pyörimään vanhoille kulmille ja ennenkaikkea viettämään aikaa ystävän ja hänen tyttärensä kanssa! 

IMG_0123.jpg

IMG_0136.jpg

 

IMG_0150.jpg

IMG_0147.jpg

IMG_0158.jpg

IMG_0154.jpg