Vaikka kevät onkin mielestäni parasta aikaa vuodesta niin silti mieli välillä eksyy kesään. Siinäkin määrin, että piti fiilistellä vanhoilla kesäkuvilla ja kerätä muutama tännekkin.
Inspiksiä maanantaille
Ihanaa alkanutta viikkoa kaikille! Aloittelen viikon nyt lainatuilla. Muutama inspiskuva. Yllättäen aika moni tiiliseinä näihin kuviin valikoitui -ikuinen rakkaus tiiliseinään.
Kuvat täältä
Kutsut
Keskiviikkona vietettiin mukavaa iltaa ystävien ja lastenvaatteiden parissa. Meillä oli siis täällä luonani Nosh:in kotikutsut. Kiva päästä tutkimaan ihanaa kesämallistoa ja mikä ihana tekosyy saada ystävät koolle!