Makuuhuoneessa muuttui järjestys hieman. Molemmin puolin sänkyä sijainneet yöpöydät yhdistin yhdeksi isommaksi kokonaisuudeksi. Ihan suoraan kaverilta napattu idea. Että matkiapina täällä hei! ”Lipaston” päälle ilmestyi peilikin -viimein asunnossa on peili kylppärin peilin lisäksi! Hieman haasteellista välillä elämä ilman sitä.
Yritä siinä sitten
Bloggarin arkea taaperon kanssa. Yritä siinä sitten kuvata! Yksi räpsy ja sen jälkeen kamat häviävät parempaan tarkoitukseen 😀
Blogilistalla
Moni on kysellyt voiko blogiani Casa:an muuton jälkeen seurata blogilistalta. Pienten ongelmien jälkeen seuraaminen blogilistan kautta toimii taas normaalisti. Jos olet jo blogini lukija niin seuraaminen ei vaadi sinulta mitään toimenpiteitä. Jos taas haluat liittyä blogini lukijaksi onnistuu se täältä.