Ikean joulua

Voisikohan sitä jo ihan pienesti miettiä joulua..? Tuntuu hassulta vielä näin lokakuussa mutta totuus on, että joulujuttuja alkaa pikkuhiljaa ilmestymään kauppoihin. Monessa blogissakin on nähty esim. näitä Ikean joulujuttuja. Ihania kuvia kyllä! Tästä on hyvä aloittaa varovaisesti jouluhössötys…
PE323857-l-m.jpg
PE323985-l-m.jpg
PE324183-l-m.jpg
PE324185-l-m.jpg
PE324670-l-m.jpg
PE325585-l-m.jpg
PE325598-l-m.jpg
PE325748-l-m.jpg
PE327132-l-m.jpg
Kuvat Ikea
Ps. joko olette huomanneet tämän?

Töppösiä

K:n päiväkodissa ei ole tossuvaatimusta. Harvalla lapsella siellä tossuja onkaan. Olin yllättynyt sillä ajattelin tossujen olevan itsestäänselvyys. Yhdet tylsät tummat meiltä kyllä löytyvät kun niitä tarvittiin muuhun käyttöön. Siellä ne nököttävät tarhan lokerossa varmaankin melko vähällä käytöllä. Jos ihan oikeille tarhatossuille olisi ollut käyttöä olisin ostanut jotain pirteää ja hauskaa. Myllymuksujen valikoimista löytyy muutama kiva yksilö.

pololo_hiiri.jpg
POLOLO_lohikaarme2.jpg
pololo_lisko.jpg&w=330&h=304

Tytöille söötit mansikkatossut
POLOLO_Mansikka.jpg&w=330&h=330

Postauksessa mainoslinkki

Nuori taiteilija

IMG_3851.JPG
Yksi tämän hetken kovista hiteistä on piirtäminen ja maalaaminen. Jos ei muuten niin sitten vaikka ruualla tai maidolla pöytään. Kynät jos otat pois niin itku pääsee. Äiti toivoo, että tämä innostus säilyisi vanhempanakin. Itse en naperona muuta juuri tehnytkään..aina vaan piirtämässä…
IMG_3862.JPG
IMG_3869.JPG