Selasin pakettikuvia viime vuosilta ja totesin, että nämä muutaman vuoden takaiset ovat ehdottomasti suosikkejani. Viimevuotiset paketit ovat taas olleet melko mitäänsanomattomia. Tänä vuonna yritän petrata edes hieman.
Mansikkapaikastavasemmalle
Viimeisimmät artikkelit
MUITA CASALAISTEN POSTAUKSIA
- Kaksi suosikkipuuta mitä istuttaa pihallewhite & black
- Keramiikkaa osa 4white & black
- Esikasvatuswhite & black
- Marimekon kevätuutuudetwhite & black
- Kasvihuone kevätkuntoonwhite & black
- 18-vuotisjuhlatwhite & black
- DIY Valoverhokatoswhite & black
- Keramiikkaa osa 4white & black
- Uusi koti, uusi elämä, uusi minä!Miia / Oma Koti Valkoinen
- Ystävänpäiväalewhite & black
Ompas hauskat nuo kirjaimet! Ja muutenkin söpöt paketit 🙂