Lauantai alkoi minun osaltani kampaajalla. Yleensä annan kampaajalleni vapaat kädet mutta tänään marssin paikalle mielessäni selvä visio. Ja vakkarikampaajani toteutti sen jälleen mallikkaasti. Oikea puoli vedettiin lyhkäiseksi ja vasemmalle jätettiin edelleen pitkä osio. Tuntuu ihan hullulta -minulla ei ikinä ole ollut näin lyhyttä tukkaa!
Mansikkapaikastavasemmalle
Viimeisimmät artikkelit
MUITA CASALAISTEN POSTAUKSIA
- Kaksi suosikkipuuta mitä istuttaa pihallewhite & black
- Keramiikkaa osa 4white & black
- Esikasvatuswhite & black
- Marimekon kevätuutuudetwhite & black
- Kasvihuone kevätkuntoonwhite & black
- 18-vuotisjuhlatwhite & black
- DIY Valoverhokatoswhite & black
- Keramiikkaa osa 4white & black
- Uusi koti, uusi elämä, uusi minä!Miia / Oma Koti Valkoinen
- Ystävänpäiväalewhite & black
Wautsi wau, tosi kiva malli =)
Tosi kiva kampaus! Ekaa kertaa eksyin blogiisi, jatkan tutustumista.
Hienon näköiset hiukset! =)Itellä on taas kasvatus menossa…
Näyttääpä hyvältä!