Tänä aamuna kietouduin uuteen neuleeseen ja nautin kuumaa kaakaota. Pakkasten tultua en ole osannut enää kuvitellakaan pukevani päälle muuta kuin neulepaitoja ja takkeja. Näin talvella toteaa jälleen sen, ettei kaapista yksinkertaisesti voi löytyä liikaa neuleita.
Mansikkapaikastavasemmalle
Viimeisimmät artikkelit
MUITA CASALAISTEN POSTAUKSIA
- Kaksi suosikkipuuta mitä istuttaa pihallewhite & black
- Keramiikkaa osa 4white & black
- Esikasvatuswhite & black
- Marimekon kevätuutuudetwhite & black
- Kasvihuone kevätkuntoonwhite & black
- 18-vuotisjuhlatwhite & black
- DIY Valoverhokatoswhite & black
- Keramiikkaa osa 4white & black
- Uusi koti, uusi elämä, uusi minä!Miia / Oma Koti Valkoinen
- Ystävänpäiväalewhite & black
Neuleita ei todellakaan voi koskaan olla liikaa 🙂
Sinisilmä: Aivan! Suomen olosuhteissa ehdoton varustus 😉