Ulkona pauhaa syysmyrsky ja ensimmäiset lumentapaisetkin tulivat alas taivaalta. Ulos ei tee mieli mennä ja päivä on vietetty kotona. On siivottu, käyty kaappeja läpi ja silitetty iso kasa vaatetta. Silitettyä tuleekin aivan liian harvoin..sitten ollaan pulassa kun töihin ei ole mitään päällepantavaa. Kaikkien vaatteiden pitäisi olla itsestään siliväviä 😉
Mansikkapaikastavasemmalle
Viimeisimmät artikkelit
MUITA CASALAISTEN POSTAUKSIA
- Kaksi suosikkipuuta mitä istuttaa pihallewhite & black
- Keramiikkaa osa 4white & black
- Esikasvatuswhite & black
- Marimekon kevätuutuudetwhite & black
- Kasvihuone kevätkuntoonwhite & black
- 18-vuotisjuhlatwhite & black
- DIY Valoverhokatoswhite & black
- Keramiikkaa osa 4white & black
- Uusi koti, uusi elämä, uusi minä!Miia / Oma Koti Valkoinen
- Ystävänpäiväalewhite & black
Nätti makkari teillä. Mulla on tuo sama Kodin Anttilan lamppu mustana, eteisessä.
Anna: Kiitos 🙂