Kuisti on harvoin kuvattu paikka. Johtunee siitä, että tila on edelleen vähän kesken -kuten moni muukin huone. Tämäkin tila etsii vielä vähän käyttötarkoitustaan. Nappasin yksi päivä kuitenkin muutaman kuvan tästä nurkkauksesta. Tällainen lukunurkkaus jossa toki koskaan ei ehdi istuskelemaan. Mutta lapset kasvavat ja ajat muuttuvat -ehkäpä joskus ehdin linnottautumaan tänne kirjan kanssa ja fiilistelemään.
Mansikkapaikastavasemmalle
Viimeisimmät artikkelit
MUITA CASALAISTEN POSTAUKSIA
- Kaksi suosikkipuuta mitä istuttaa pihallewhite & black
- Keramiikkaa osa 4white & black
- Esikasvatuswhite & black
- Marimekon kevätuutuudetwhite & black
- Kasvihuone kevätkuntoonwhite & black
- 18-vuotisjuhlatwhite & black
- DIY Valoverhokatoswhite & black
- Keramiikkaa osa 4white & black
- Uusi koti, uusi elämä, uusi minä!Miia / Oma Koti Valkoinen
- Ystävänpäiväalewhite & black