Jyskissä käydessäni sattuivat nämä tuikkukipot silmääni. Melko räikeä Tine k kopio mutta mukaan lähti silti -5kpl maksoi kaksi ja puoli euroa joten eipä päässyt köyhtymään. Kauniita ovat vaikka eivät ihan täysin esikuvilleen vertoja vedä.
Jyskissä käydessäni sattuivat nämä tuikkukipot silmääni. Melko räikeä Tine k kopio mutta mukaan lähti silti -5kpl maksoi kaksi ja puoli euroa joten eipä päässyt köyhtymään. Kauniita ovat vaikka eivät ihan täysin esikuvilleen vertoja vedä.
Täällä pohjoisessa alkoi hiihtolma ja meillä lomaillaan myös. Suuremmin ohjelmaa en ole lomaviikolle suunnitellut. Ollaan vaan ja nautitaan ja keksitään jotain kivaa tekemistä pojan kanssa. Loppuviikosta käväisen pienen pyrähdyksen Helsingissä Mary Kayn merkeissä -sieltä onkin varmasti luvassa paaaaljon positiivista energiaa evääksi.
Blogissa lienee hiljaisempaa myös lomaviikon -keskitytään viikko nyt yhdessä olemiseen koneen naputtamisen sijaan. Kivaa lomaa niille joilla sellainen starttaa!
Jälleen on helpompi hengittää. Muutaman viikon makuuhuoneessa on majaillut vaaterekki sun muuta tavaraa paossa remonttia. Remontin ajan makkari oli täysi kaaos. Nyt sain huoneen taas siihen kuntoon kun kuuluukin. Aina yhtä helpottavaa kaaoksen jälkeen päästä normiarkeen ja saada koti kodin näköiseksi.