Eilen ihana Heli tuli pitämään luokseni Hyvän tuulen puodin sisustuskutsut. Paikalle saapui joukko ystäviäni ja melkoinen määrä pieniä ihmisiä -vilskettä ja vipinää riitti. Kiitos vain kaikille osallistuneille!
Eilen ihana Heli tuli pitämään luokseni Hyvän tuulen puodin sisustuskutsut. Paikalle saapui joukko ystäviäni ja melkoinen määrä pieniä ihmisiä -vilskettä ja vipinää riitti. Kiitos vain kaikille osallistuneille!
Romuvarastosta pukeutumishuoneeksi on ollut tämän rempan teema. Nyt vaatehuone on pieniä yksityiskohtia vaille valmis. Vielä se yksi hyllykkö puuttuu ja ison peilin hommaan tuonne varmastikkin. Myös valaistuksen uusiminen houkuttaisi mutta kaikki ajallaan. Tästä lähdettiin:
Ja tässä ollaan:
Hankin syksyllä tämän partyliten ison somisteen. Suolaisen hintaisia mutta tästä olen tykännyt tosi paljon! Joulun aikaan somisteen sisällä oli joulupalloja mutta sen jälkeen se on pyörinyt tyhjänä pöydällä -en ole oikein keksinyt mitään vuodenaikaan sopivaa sen sisään.
Nyt nappasin tulppaanikimpusta pari kukkaa maljan sisälle -toimii! Luulen, että jatkossa pidän kukkia tässä usein.