Heipähei helmikuu!

Kylläpä aika on mennyt nopeaan! Eletään jo helmikuuta! Tätä vauhtia ollaan pian jo kesälomalla. Monen muun tavoin keräsin kollaasia tammikuusta. Keräilin henk koht instasta kuvia tammikuun varrelta (mansikkalallakin on oma tili mutta ihan hävetää miten harvoin se päivittyy). Harvinaisen vähän on näköjään tullut kuvattua menneen kuukauden aikana. Tämä oli kuitekin melko mukiinmenevä kuukausi johon mahtui kyläilyä K:n kummitädin luona, yhdet kuuskymppiset, remonttisuunnitelmia ja paljon töitä. Nyt kohti helmikuuta.

 

tammikuuinsta.jpg

Leffailtaa

popparit.jpg

 

Eilen vietettiin oikein laiska perjantai. Kerättiin pojan kanssa herkkuja tarjottimelle ja pidettiin leffailtaa. Välillä vietetään näitä pojan kanssa kaksistaan ja tästä alkaa tulla jo kiva tapa jota poikakin odottaa.

 

leffailta1.jpg

leffailta.jpg

leffa.jpg

Tänään jaksaa sitten taas töitä. Lähden aloittavan konsultin kaveriksi pitämään ihonhoitotilaisuutta Haaparantaan. Samalla pitää käydä hakemassa tulevaan vaatehuoneeseen pari juttua. Varmasti kiva päivä tulossa. Mukavaa viikonloppua muillekkin!