Pitsiä

IMG_0408.jpg

 

Kun kyselin postaustoiveita joku kaipaili enemmän vaatepostauksia. Hetken aikaa yritin kuvailla päivänasu tyyppisiä postauksia mutta huonoin tuloksin. Hatunnosto kaikille muotibloggaajille -minä en kameran edessä nimittäin osaa olla. Blogin alkuaikoina noita kuvia nähtiin jossainmäärin mutta nykyään kameran edessä pönöttäminen tuntuu todella luonnottomalta. Mutta ehkä niitä asukuvia joskus hamassa tulevaisuudessa taas nähdään 😀

 

IMG_0409.jpg

 

Vaatehuonetta tyhjentäessä nappasin kuitenkin muutaman kuvan vaatekaapin sisällöstä. Siellä nimittäin on näkyvissä selvä trendi -pitsi! Jostain syystä viime kesästä asti olen haalinut pitsiä kaappiini. Kesän hipsin valkoisessa pitsimekossa ja syksyn myötä pitsi siirtyi paitoihin. Myös tunikat ovat olleet viime kuukausina melko pop. Kesävaatteita olen jo katsellut sillä silmällä ja luulen, että pitsilinja jatkaa vahvasti myös jatkossa.

 

IMG_0407.jpg

Viikonlopun Ikeareissulta kävin nappaamassa mukaan tuon Mulig vaatetelineen. Nyt hengarivaatteet majailevat siinä makuhuoneen puolella. Tarkoitus on siirtää tämä vaatehuoneeseen sen valmistuttua. Kun kerran seiniin ei hirveästi mitään pultattua saa niin päädyin tähän hyvin yksinkertaiseen ratkaisuun. Tuo Mulig oli minusta sopivan simppeli tarkoitukseen. Mietin ottaako näitä yksi vai kaksi mutta kotiin tultua huomasin, etteivät vaatteeni vie kuin puoli rekkiä -joten yhdellä mennään. Olen kyllä tyytyväinen, että vaatemäärä on kutistunut niin pieneen. Silti taidan vielä lähiviikkoina käydä raakalla kädellä läpi vaatekaappia ja miettiä mitä sinne ihan oikesi tarvitsee.

 

IMG_0411.jpg

Vaeltavat valot

IMG_0405.jpg

 

Aimmin kotiutin aleista paristokäyttöisen valosarjan. Ensin se löysi paikkansa keittiöstä mutta jäi siellä melko vähälle käytölle. Eilen ripustelin valot sitten olohuoneeseen. Katsotaas monessako paikkaa nämä ehtivät seilaamaan ennen kevättä ja parvekkeelle pääsyä.

 

IMG_0402.jpg

IMG_0401.jpg

IMG_0406.jpg

Keittiössä nyt

mansikkapaikka.jpg

Heipähei ja kivaa alkavaa viikkoa kaikille. Meillä vietetään tänään vapaata kun viikonloppuna niitä ei ollut. Ohjelmassa on siivousta ja vaatehuoneen rempan pohdintaa. Pikkuhiljaa alkaa sekin hahmottumaan ja vielä tässä kuussa olisi tarkoitus alkaa remppaamaan. Tänään ei kuitenkaan blogiin sen kummempaa kun muutama keittiökuva jotka tuli napattua kun kerrankin valoisalla kotona oli.

 

mansikkapaikka1.jpg

 

Keittiöstä lähti matto kokonaan pois. Vanha matto toi jotenkin tunkkaisen fiiliksen keittiiön. Vielä mietin hankinko uuden vai olisiko keittiö täysin ilman mattoa. Nyt näin matottomana hyvä. Keittiön maalaus myös siintää mielessä mutta ehkä sitä siiretään kuitenkin vielä keväämmälle.

 

mansikkapaikka2.jpg