Kranssi

images.jpg

 

Meiltä puuttuu toistaiseksi kranssi ovesta ja myös sisälle sellaista kaipailen. Tänä aamuna aamukahvin lomassa metsästin inspiraatiokuvia. Pallokranssi olisi näyttävä jos saisin itsestäni irti niin paljon, että sellaista alkaisin väkertämään..hm..

 

Christmas%20ornament%20wreath.jpg

wreath2.jpg

Pink%20Ornament%20Wreath.jpg

pink-christmas.jpg

gorgeous%20pastel%20pink%20christmas%20w

 

Kuvat lainattu täältä: klik, klik, klik, klik, klik,

Vaaleanpunainen joulu

IMG_9446.jpg

 

Yllättyykö joku jos sanon, että meidän joulukoristeet ovat tänä vuonna vaaleanpunaisia? Ai ei? No tosiaan siinä ei mitään uutta ole. Lisää koristeita on haalittu mutta väri on sama. Tuo syksyllä hankkimani Partyliten somiste on ollut kyllä tosi kiva! Syksyllä sieltä löytyi kiviä ja oksia ja nyt koristelin sen joulupalloin. Koko syksyn tuossa on palanut tuoksukynttilä luomassa tunnelmaa.

 

IMG_9451.jpg

IMG_9447.jpg

IMG_9441.jpg

Dear santa…

008b48776a028565511008262377b7d2-red-xma

 

Hei Joulupukki. Olen ainakin yrittänyt käyttäytyä ihmisiksi tänä vuonna..enkä kuten ihmisten koirat kuten äitini sanoisi. Niinpä tiedän, että pohdit mitä ihmettä roudaat minulle (saatan olla hankala joo..) ja päätin helpottaa elämääsi parilla toiveella joita saa vapaasti toteuttaa. Kuten tiedät inhoan turhaa krääsää ja käyn taistelaua ylimääräistä tavaraa vastaan jatkuvasti. Ei minua huimasti tarvitse siis lahjoa. Muutama juttu kuitenkin oikeasti puuttuu täältä mansikkalasta.

 

 

joululahjat.jpg

 

Ensinnäkin lakanatilanne alkaa olla hälyttävä! Olisiko aika vaihtaa nuo vanhat ja virttyneet?  Pakkomiellehän minulla on pellavaan ja pitsiin..ja tietenkin siihen valkoiseen.

Tiedätkö muuten, että minun makkarin ikkuna vähän falskaa ja siellä ei ole mikään tropiikki! Talviöitä varten flanelliset pökät on aika pop. Joo ne edellisvuoden housut on heitetty roskiin jo aikoja sitten…

Täällä meillä asuu myös yksi pieni tyyppi. Se on muuten aika kova sottaamaan syödessään! Alan myöntää, että tuon pikkuapinan kanssa asuessa tarvitsee rikkaimurin -oikeasti!

Ja sitten se ihan perusjuttu. Kyllähän tiedät, että parasta joulussa on uusi kirja jota lukiessa voi tyhjentää rasian (tai kaksi) suklaata. Uusin Coelho vielä hyllystä puuttuisi vink vink.