Aiemmin postailin avoimista ovista jotka järjestin. Siellä tarjolla oli esimerkiksi suklaata jonka ohjeen nappasin eräältä ihanalta ihonhoitotilaisuutta emännöinneeltä naiselta. Kaikessa yksinkertaisuudessaan tähän ei tule kuin tummaa suklaata ( itse käytin maraboun 86:sta) pähkinöitä sekä ripaus merisuolaa. Pähkinät paahdetaan pannulle ja joukkoon merisuolaa, sulatetaan suklaa ja jäädytetään helahoito levynä. Nams!
Menneet joulut
Huomenna aletaan taas availemaan joulukalenterin luukkuja. Voi ihme miten paljon tuo poika onkaan sitä odottanut! Kalenteria on tänäänkin tuijotettu moneen otteeseen ja arvailtu mitä sieltä tulee. Joulupukistakin puhutaan jo päivittäin. Itse olen fiilistellyt vanhoilla joulukuvilla ja keräsin tuttuun tapaan kollaaseja menneiltä jouluilta.
Valoa pimeyteen
Viikko takaperin kävimme ihastelemassa Valoa Oulu! Valofestivaalia. Viime vuonna tuli valoja ihasteltua myös. Ihana kun Oulussa järjetetään tämäntyyppisiä tapahtumia.