Helppo herkku

IMG_9649.jpg

Aiemmin postailin avoimista ovista jotka järjestin. Siellä tarjolla oli esimerkiksi suklaata jonka ohjeen nappasin eräältä ihanalta ihonhoitotilaisuutta emännöinneeltä naiselta. Kaikessa yksinkertaisuudessaan tähän ei tule kuin tummaa suklaata ( itse käytin maraboun 86:sta) pähkinöitä sekä ripaus merisuolaa. Pähkinät paahdetaan pannulle ja joukkoon merisuolaa, sulatetaan suklaa ja jäädytetään helahoito levynä. Nams!

IMG_9645.jpg

Menneet joulut

Huomenna aletaan taas availemaan joulukalenterin luukkuja. Voi ihme miten paljon tuo poika onkaan sitä odottanut! Kalenteria on tänäänkin tuijotettu moneen otteeseen ja arvailtu mitä sieltä tulee. Joulupukistakin puhutaan jo päivittäin. Itse olen fiilistellyt vanhoilla joulukuvilla ja keräsin tuttuun tapaan kollaaseja menneiltä jouluilta.

joulu2011.jpg

joulu1.jpg

 

joulu11.jpg

joulu.jpg

joulu4.jpg

Valoa pimeyteen

IMG_9660.jpg

 

Viikko takaperin kävimme ihastelemassa Valoa Oulu! Valofestivaalia. Viime vuonna tuli valoja ihasteltua myös. Ihana kun Oulussa järjetetään tämäntyyppisiä tapahtumia.

 

IMG_9662.jpg

IMG_9666.jpg

IMG_9665.jpg

IMG_9669.jpg

IMG_9657.jpgIMG_9661.jpg