Avoimet ovet

IMG_9624.jpg

 

 

Vietin kivan sunnuntain kakkostyöni parissa -eli kosmetiikan parissa. Pidin kotonani jo toista kertaa joulun avoimet ovet. Ihmisiä kävi mukavasti ja tunnelma oli leppoisa. Kiitos kaikille vieraille. Näitä voisi järjestää useamminkin!

 

IMG_9625.jpg

Yllättäen kovin vaaleanpunaista…

 

IMG_9622.jpg

IMG_9644.jpg

IMG_9639.jpg

IMG_9630.jpg

IMG_9654.jpg

Naiset pääsivät hoitamaan kädet kuntoon ihanalla silkkikäsisetillä. Talvikäsien pelastaja!

 

IMG_9647.jpg

Jouluista purtavaa glögin kaveriksi

 

IMG_9633.jpg

IMG_9626.jpg

 

Jos Oulun suunnalla kaipaat rentouttavaa hemmotteluiltaa itsellesi ja ystävillesi kosmetiikan parissa niin laita viestiä minulle osoitteeseen [email protected]. Otan vastaan nyt varauksia tammi ja helmikuulle ja palkitsen emännän 40e arvoisella lahjakortilla.

Kuparia kattauksessa

joulukattaus5.jpg

Kuparia on jo hyvä toki näkynyt sisustuslehdissä ja blogeissa. Minun juttuni se ei ole ollut. Pikkuhiljaa olen kuitenkin vähän lämmennyt kyseiselle sävylle. Yhteistyössä Ouluaisen Decoran kanssa toteutin jouluun sopivan kattauksen ripauksella kuparia.

joulukattaus8.jpg

joulukattaus6.jpg

joulukattaus4.jpg

joulukattaus2.jpg

joulukattaus3.jpg

joulukattaus7.jpg

 

 

Toteutettu yhteistyössä Sisustusliike Decoran kanssa
 

Oi kuusipuu

K:n kanssa kävimme taannoin retkellä keräämässä oksia. Ison oksakasan kanssa kotiuduttiin ja osa niistä päätyi keittiön seinää koristamaan. Meillekkin tuli monessa paikkaa nähty joulupuu mutta kuitenkin melko pienenä versiona. Oksat olivat sen verrna maltillisen kokoisia, että pysyvät kaksipuolisella teipillä seinässä -sainpahan hetkeksi pahimmat naarmut ja proput keittiönseinästä piiloon! Joulun jälkeen tämä seinä kyllä tekisi mieli sitten maalata kun puukaan ei enää pelasta tilannetta..

 

IMG_9383.jpg

IMG_9387.jpg

IMG_9385.jpg