Messuilua

Viikonloppuna Oulussa oli messut teemalla kesäpiha, osaavat kädet ja kunnossa. Sinneppä suunnattiin ja vietettiin toisenlainen lauantai-aamupäivä. Yllättävän paljon kaikkea kivaa katsottavaa vaikka toki nämä Oulun messut eivät valtavan suuria tapahtumia ole.

Koko%20n%C3%A4yt%C3%B6n%20kaappaus%206.5

Koko%20n%C3%A4yt%C3%B6n%20kaappaus%206.5

Koko%20n%C3%A4yt%C3%B6n%20kaappaus%206.5

Koko%20n%C3%A4yt%C3%B6n%20kaappaus%206.5

Koko%20n%C3%A4yt%C3%B6n%20kaappaus%206.5

Koko%20n%C3%A4yt%C3%B6n%20kaappaus%206.5
 

Vapaille

Moips! Täällä on vietetty pääsiäistä, sairasteltu ja toivuttu. Nyt vapaaviikonlopun viettoon. Starttailin vapaat kahvilla ja croisantilla. Tästä alkaa hyvä viikonloppu. Toivotan teillekin ihanaa ja aurinkoista loppuviikkoa!

 

unnamed.jpg

Ps. Kuvassa vilahtaa uusin löytöni..esittelen sen sitten myöhemmin 😉