Heipä hei! Tulin jo nyt toivottelemaan ihanaa pääsiäistä tänne. Sisko saapui tiistaina kylään joten koneen äärellä tulee hyvin vähän istuttua. Nauttikaahan juhlasta ja lomasta!
Heipä hei! Tulin jo nyt toivottelemaan ihanaa pääsiäistä tänne. Sisko saapui tiistaina kylään joten koneen äärellä tulee hyvin vähän istuttua. Nauttikaahan juhlasta ja lomasta!
Jo hieman näkyy kotonamme lähestyvä pääsiäinen. Varsinaista juhlaa vietetään perheen kanssa mökillä joten suuremmin en alkanut kotia laittamaan. Jotain pientä aina kuitenkin.
Toteutin viimein pitkään mielessä pyörineen ajatuksen kotikirppikseksetä. Kaapissa on kasa säkkejä ja laatikoita -itselle turhaksi jäänyttä vaatetta ja sisustustavaraa. Mutka varastoon ja kamaa olikin aivan järkyttävät määrät! Niinpä kutsuin ystäväni perjantai-illaksi kylään kahvin ja penkojaisten merkeissä. Osa toi myös omia vaihdokkeja mukana.
Tarkoitus oli vain päästä ylimääräisestä eroon ja niinpä vaatteet vaihtoivat omistajaa eurolla/kahdella tai tyyliin ”tarjoa kahvit”. Paljon tavaraa lähti vieraiden mukana mutta vielä sitä riittäisi.
Illan saldo oli hieman tyhjentyneempi kaappi ja monta hyväntuulista naista. Olipa kivaa!