Ihanan keväinen ylläri

IMG_8201.jpg

Hain tänään postista paketin ja mietin matkalla mikä se mahtaa olla. Kiva ylläri Yves Rocheriltahan siellä. Kaunis keväinen paketti kosmetiikkaa viikonloppua piristämään.

IMG_8190.jpg

IMG_8192.jpg

Kauniisti vaaleanpunaiseen pakattu paketti!

IMG_8196.jpg

Kaikenlaisia herkkuja sieltä löytyikin. Tuo Cherry Bloom tuoksu oli kiva yllätys -tykkäsin kovasti vaikka monista tuoksuista saan helposti migreeniä mutta tämä kevyt kukkaistuoksu sopi myös tämmöiselle tuoksuvammaiselle.

IMG_8202.jpg

Myös ihohuokosia supistava seerumi kuulosti mielenkiintoiselta. Pitänee testata…
 

Viikon paras päivä starttaa

Hei se on jo taas perjantai! Viikon paras päivä! Mitäs teidän viikonloppuunne kuuluu? Itsellä ei ole ihmeempiä suunnitelmia -kerrankin. Rennosti vain. Ensi viikko onkin senverran vauhdikas, että yksi rauhallisempi viikonloppu välissä tekee ihan hyvää.

 

IMG_8154.jpg

Nyt aamupuuro nassuun ja töihin! Ihanaa viikonloppua kaikille!