Messuliput on arvottu ja onni suosi seuraavia: Eija E, Nina, Marie, Hansu ja Rinttu. Onnea! Laittakaa osoitetietonne minulle piakkoin osoitteeseen [email protected].
Ihanan keväinen ylläri
Hain tänään postista paketin ja mietin matkalla mikä se mahtaa olla. Kiva ylläri Yves Rocheriltahan siellä. Kaunis keväinen paketti kosmetiikkaa viikonloppua piristämään.
Kauniisti vaaleanpunaiseen pakattu paketti!
Kaikenlaisia herkkuja sieltä löytyikin. Tuo Cherry Bloom tuoksu oli kiva yllätys -tykkäsin kovasti vaikka monista tuoksuista saan helposti migreeniä mutta tämä kevyt kukkaistuoksu sopi myös tämmöiselle tuoksuvammaiselle.
Myös ihohuokosia supistava seerumi kuulosti mielenkiintoiselta. Pitänee testata…
Viikon paras päivä starttaa
Hei se on jo taas perjantai! Viikon paras päivä! Mitäs teidän viikonloppuunne kuuluu? Itsellä ei ole ihmeempiä suunnitelmia -kerrankin. Rennosti vain. Ensi viikko onkin senverran vauhdikas, että yksi rauhallisempi viikonloppu välissä tekee ihan hyvää.
Nyt aamupuuro nassuun ja töihin! Ihanaa viikonloppua kaikille!