Heips! Vielä yksi messulippujen voittaja uupuu. Otathan minuun pikaisesti yhteyttä osoitteeseen [email protected], että saamme liput sinulle ennen messuja?
Heips! Vielä yksi messulippujen voittaja uupuu. Otathan minuun pikaisesti yhteyttä osoitteeseen [email protected], että saamme liput sinulle ennen messuja?
Huomenta! Täällä vietetään kotipäivää pienen potilaan kanssa. Potilas nukkuu edelleen joten äiti ehtii vähän kirjoittelemaan 🙂
Käväisin viikonloppuna Pentikillä. Lompakossa poltteli jouluna saamani lahjakortti ja päätin sen viimein käyttää. Seuraavia juttuja lähti mukaan.
Liikkeesä näihin vateihin oli kasattu ihania asetelmia -kynttilöitä, tarjoiluja yms. Niistä inspiroituneena nappasin yhden mukaani. Tällä hetkellä tämä majailee keittiönpöydällä kera kynttilöiden.
Ottimet meiltä puuttuivat. Näyttävät hyvältä vakoisen tarjoiluastian kanssa.
Kylppärin ilmettä siistin pienillä säilytysjutuilla. Lasipurkki on vanulappuja varten ja kori päivittäin käytettävää kosmetiikka varten.
Viime aikoina on näköjään purrut joku ihme shoppailuinto. Jatkunut nämä ostokset nimittäin vielä vaatekaapinkin puolelle mutta siitä enemmän myöhemmin.
Oltiin Jaanan kanssa samiksia -viikon takaisella Decorareissulla tarttui mukaan prikulleen sama tyynynpäällinen. Samaista päällistä kuolasin jo ikkunassa yksi päivä ja nyt en voinut lähteä kotiin ilman sitä. Lisäksi mukaan lähti huonetuoksu kuoren muodossa -majailee nyt vaatekaapissani ja tuomassa ihanaa tuoksua vaatteisiin. Näin kaunis kuori voisi kyllä ihan yhtähyvin jäädä pöydälle somistamaan huoenetta.