Pentikiltä

Huomenta! Täällä vietetään kotipäivää pienen potilaan kanssa. Potilas nukkuu edelleen joten äiti ehtii vähän kirjoittelemaan 🙂

 

IMG_8210.jpg

Käväisin viikonloppuna Pentikillä. Lompakossa poltteli jouluna saamani lahjakortti ja päätin sen viimein käyttää. Seuraavia juttuja lähti mukaan.

IMG_8212.jpg

Liikkeesä näihin vateihin oli kasattu ihania asetelmia -kynttilöitä, tarjoiluja yms. Niistä inspiroituneena nappasin yhden mukaani. Tällä hetkellä tämä majailee keittiönpöydällä kera kynttilöiden.

 

IMG_8213.jpg

Ottimet meiltä puuttuivat. Näyttävät hyvältä vakoisen tarjoiluastian kanssa.

 

 

IMG_8206.jpg

Kylppärin ilmettä siistin pienillä säilytysjutuilla. Lasipurkki on vanulappuja varten ja kori päivittäin käytettävää kosmetiikka varten.

 

Viime aikoina on näköjään purrut joku ihme shoppailuinto. Jatkunut nämä ostokset nimittäin vielä vaatekaapinkin puolelle mutta siitä enemmän myöhemmin.

 

Minun Decoran ostokseni

IMG_8176.jpg

Oltiin Jaanan kanssa samiksia -viikon takaisella Decorareissulla tarttui mukaan prikulleen sama tyynynpäällinen. Samaista päällistä kuolasin jo ikkunassa yksi päivä ja nyt en voinut lähteä kotiin ilman sitä. Lisäksi mukaan lähti huonetuoksu kuoren muodossa -majailee nyt vaatekaapissani ja tuomassa ihanaa tuoksua vaatteisiin. Näin kaunis kuori voisi kyllä ihan yhtähyvin jäädä pöydälle somistamaan huoenetta.

IMG_8174.jpg

IMG_8177.jpg