Taas makkarissa

IMG_8108.jpg

Katselin yksi päivä vanhoja kotikuvia blogista ja sitä kun makkarissa oli eri järjestys. No ei mennyt viittäkään minuttia siihen kun olin jo työntouhussa ja huonekalut löysivät tiensä vanhoille paikoilleen. Katsellaas kauanko tätä järjestystä pidän sitten.

IMG_8115.jpg

IMG_8116.jpg

K:n huoneesta toin toisen yöpöydän takaisin makkariin. Hetken yöpöydät ovat majailleet tosiaan lastenhuoneessa ja toimineet lelujen säilytyspaikkana.

 

IMG_8110.jpg

IMG_8122.jpg

Metallitähdistä innostuneena nappasin yksi päivä mukaani myös valkoisen version. Pakkohan se oli saada. Isompi musta tähti majailee olkkarissa ja valkoinen passasi kivasti makkariin.

 

Kutsut

IMG_8107.jpg

Perinteiseen tapaan pidin Me&I lastenvaatekutsut. Joka sesonki näitä tulee pidettyä ja jo tutun myyjän kanssa mietimme, että mahtoi olla viidennet kutsut joita emännöin. Aina yhtä kivaa saada ystäviä kokoon kahvikupin ja vaatte-esittelyjen ääreen. Jostain syystä nykyään alkaa mennä siten, että enemmän tulee ostettua noita naistenmalliston vaatteita kun lasten -nytkin hankin pari perusjuttua. Vastaavanlaisia minulla on ollut toisilta merkeiltä mutta menetin hermoni kun vaatteet nyppyyntyivät pilalle samantien. Me&I:n vaatteet ovat minulla pysyneet moitteettomina jo piiiiiitkään!

 

IMG_8101.jpg

IMG_8102.jpg

IMG_8099.jpg

IMG_8105.jpg

IMG_8097.jpg

 

Olettekos tehneet löytöjä uusimmasta mallistosta?
 

Karttapallo

IMG_8092.jpg

 

Olen monesti Indiskassa katsellut näitä pieniä karttapalloja ja miettinyt miten hyvin se sopisi työpöydälleni. Aina vain matkalaukku on ollut tupaten täynnä ja ostoksia ei ole oikein pystynyt tekemään. Viikonloppuna tein pienen pyrähdyksen Helsinkiin ja junaa odotellessa ehdin käymään Indiskassa. Nyt se oli saatava mukaan! Ja siinä se nyt napottaa -ihana turhake!

 

IMG_8090.jpg

IMG_8093.jpg

IMG_8095.jpg