Kevättä olohuoneeseen

Heippa pitkästä aikaa! Loma ja lomanjälkeiset kiireet ovat verottaneet blogiaikaa. Nyt kuitenkin muutama kuva olohuoneesta jonne toin vähän keväisempää ilmettä. Vaaleanpunaiset tyynyt ilmeistyivät sohvalle takaisin ja ikkunaan vaihdoin viime keväänä Vallilta saadut verhot. Jatkuvasti kotoa löytyy leikkokukkia -nyt stokkalta ostettu ihana monivärinen kimppu. On muuten kestänyt tooosi pitkään!

IMG_8073.jpg

IMG_8065.jpg

IMG_8074.jpg

IMG_8067.jpg

IMG_8082.jpg
 

Pieniä asioita

Kuten olen jo pariin otteeseen blogissa maininnutkin niin vuosi sitten aloin keräämään lappuja ”hyvien asioiden purkkiin”. Eli vuoden ajan keräsin lapuille aina pieniä (ja joskus isompiakin) ilon aiheita päivissä. Vuoden viimeisinä hetkinä kaivoin purkin esille ja lueskelin laput. Enimmäkseen alkuvuodesta niitä oli tullut kirjoiteltua -loppuvuodesta homma unohtui. Niitä oli kyllä ihana lukea. Voi sitä muistojen määrää!

IMG_8037.jpg

 

Hetken mietittyäni päätin aloittaa projektin uudestaan. Näin helmikuun lopulla huomaan, että purkkiin on jo mukavasti kertynyt lappuja. Ehkä tänä vuonna jaksan viedä tämän loppuun! Jännä taas ajatella, että vajaa vuoden päästä voi taas käydä läpi purkillisen kivoja muistoja.

IMG_8040.jpg

IMG_8039.jpg
 

Varaslähtö laskiaiseen

Otettiin varaslähtö laskiaiseen kun itse laskiainen menee vähän reissatessa. Pulkkamäkeenkin oli poika tänään päässyt vaikka ei täällä Oulussa juuri lunta olekkaan. Noh..ainakin kerran tälle talvelle pääsi. Talviaktiviteetit jäivät kyllä harmillisen vähille tänä vuonna. Kerran päästiin kokeilemaan uusia luistimia ja katsotaan josko vielä toisen kerran kuitenkin päästäisiin vaikka uhkaavasti ulkona alkaa keväältä näyttää. Mutta eipä siinä -kevät on ihanin vuodenaika ja mä olen ehkä vähän hölmö kun minulle kelpaa tämmöinen hieman pidennetty kevät.

 

IMG_8058.jpg

IMG_8056.jpg

IMG_8054.jpg

Huomenna sitten alkaa lomakin kuten varmaan monella muullakin. Tulee kyllä taas tarpeeseen pieni breikki! Ihanaa!