Viime sunnuntaina oli vauhdikas päivä. Pidin jouluteemaiset avoimet ovet. Kuten joskus puhuinkin (kun vielä asiaa harkitsin) niin harrastan työn ohella kosmetiikan esittelyä. Vieraita kävi yli odotusten ja ainakin itsellä joulufiilis nosti päätään kovasti. Tämmöisiä pitää järjestää useammin! Kiva joskin melko pitkäksi venynyt päivä.
Lyhty
Halpiskaupoissa pyörähtäminen kannattaa aina välillä. Sillointällöin käyn ratsaamassa halpahallien yms. sisustuspuolet. Tämän lyhdyn bongasin jo aiemmin mutta hyllyyn se vielä jäi. Nyt se oli tarjouksessa naurettavaan viiden euron hintaan. Ei sellaista voi jättää kauppaan -eihän?
Valoa!
Käytiin eilen kurkkaamassa Valoa Oulu! -valofestivaalia. Samalla Oulussa oli joulun avaus ja jouluvalot sytytettiin. Onneksi juuri eiliselle sattui pakkaspäivä eikä valoja tarvinnut yrittää katsella vesisateessa kuten tänään.
Hieman erillainen perjantai. Käy täällä kurkkaamassa mistä tapahtumassa oikein on kyse.