Viime sunnuntai

IMG_7263.jpg

Viime sunnuntaina oli vauhdikas päivä. Pidin jouluteemaiset avoimet ovet. Kuten joskus puhuinkin (kun vielä asiaa harkitsin) niin harrastan työn ohella kosmetiikan esittelyä. Vieraita kävi yli odotusten ja ainakin itsellä joulufiilis nosti päätään kovasti. Tämmöisiä pitää järjestää useammin! Kiva joskin melko pitkäksi venynyt päivä.

IMG_7275.jpg

IMG_7262.jpg

IMG_7265.jpg

IMG_7271.jpg

IMG_7270.jpgIMG_7268.jpg

Lyhty

Halpiskaupoissa pyörähtäminen kannattaa aina välillä. Sillointällöin käyn ratsaamassa halpahallien yms. sisustuspuolet. Tämän lyhdyn bongasin jo aiemmin mutta hyllyyn se vielä jäi. Nyt se oli tarjouksessa naurettavaan viiden euron hintaan. Ei sellaista voi jättää kauppaan -eihän?

IMG_7237.jpgIMG_7234.jpgIMG_7233.jpg

Valoa!

IMG_7224.jpg

Käytiin eilen kurkkaamassa  Valoa Oulu! -valofestivaalia. Samalla Oulussa oli joulun avaus ja jouluvalot sytytettiin. Onneksi juuri eiliselle sattui pakkaspäivä eikä valoja tarvinnut yrittää katsella vesisateessa kuten tänään.

IMG_7216.jpg

1469861_10201922442196833_1864189602_n.j

IMG_7207.jpgIMG_7201.jpg1480727_10201922437276710_1956971639_n.j1480615_10201922438396738_1020700418_n.j1235322_10201922442596843_1489995967_n.j

Hieman erillainen perjantai. Käy täällä kurkkaamassa mistä tapahtumassa oikein on kyse.