Viikko takaperin

IMG_7211.jpg

Ohoh kun viikko on mennyt taas nopeaan! Ihan tyystin on jäänyt blogikin oman onnensa nojaan. Tuon nyt jälkijunassa viime viikonloppuiset kuvat tänne. Ihanaa kun oli pidempi viikonloppu ja ehti huilata vähän. Melko juhlavissa tunnelmissahan viikonloppu hujahti kun viikonloppuun mahtui itsenäisyyspäivää ja pikkujouluja. Kävin pikkujouluissa ensimmäistä kertaa syömässä Oulun Hagia Sofiassa ja tykkäsin kyllä kovasti -niin miljööstä kuin ruuastakin -uunilammas oli herkkua.

IMG_7408.jpg

IMG_7413.jpg

IMG_7212.jpg

IMG_1535.jpg

IMG_1536.jpg
 

Vapaalla

IMG_7399.jpg

Kunnon yöunet, aamiainen kaikessa rauhassa, muutama päivä vapaata ja ensimmäiset pikkujoulut tulossa. Ei paha. Vapaat tulivat kyllä tarpeeseen. Itsenäisyyspäivälle ei mitään erikoisempaa suunnitelmaa. Hyvää ruokaa ja vähän kuplivaa. Sivusilmällä pitänee ”linnanjuhlia” seurata. Ihanaa ja rentouttavaa itsenäisyyspäivää kaikille!

 

IMG_7403.jpg

IMG_7400.jpg