Habitaremessuilla pääsimme kanssabloggaajien kanssa hieman askartelemaan. Rakensimme pahvilaatikkoon oman Casa blogien kodin josta löytyy selkeästi meidän kaikkien elementtejä. Tämä oli kyllä hauskaa hommaa!
Siivouspäivä
Elämä tuntuu kovin hektiseltä nykyään ja kotona se näkyy kaaoksena. Eilen tympiinnyin lopullisesti siivoon ja tartuin kirjaimellisesti mopin varteen. Onneksi apunani oli Sinituotteen kanssa tehdyn yhteistyön myötä saatuja siivousta kovasti helpottavia tuotteita. Yksi parhaista valinnoista oli mikrosetti johon kuuluu teräsvarsi, monitoimimoppi sekä mikrokuitumoppi. Muiden bloggareiden suositusten perusteella oli kaveriksi vielä tänään haettava kaupasta tomuliinoja. Öljyinen pinta kerää pölyn ja lian tosi tehokkaasti! Tämä on kyllä aivan ehdoton tuote!
Pintojen kimppuun käytiin mikrokuituliinoilla, ikkuna ja peililiinoilla ja näytöt putsattiin niille tarkoitetuilla pölyliinoilla. Isommat roskat meillä putsataan nykyään (varsinkin ruokapöydän alta K:n ruokailun jäljiltä) pienellä rikkaharjalla. Tuo pieni setti on kätevä ja mahtuu jopa keittiön allaskaappiin josta se on helppo ottaa esille tarvittaessa.
Vielä pitää esitellä ihan älyttömän hyvä idea -liinapidike! Näin liinat saa kätevästi ja ilmasti kaappiin säilytykseen. Pidikkeissä on tarrakiinnitys jolla ne saa esim siivouskaapin oveen kiinni.
Ylsipä siivousinto autoonkin asti pienimuotoisesti. Nykyään autossa kulkee mukana (jotta joskus muistaisi siivotakkin) sisätilojen puhdistin jolla saa putsattua mm. kojelaudan pölystä.
Ja puhdasta tuli!
Postaus toteutettu yhteistyössä Sinituotteen kanssa
Ihana Habitare viikonloppu
Väsynyt mutta onnellinen bloggaaja täällä hei! Viikonloppu hurahti Habitare-messuilla kera blogisisarusten. Täytyy kyllä hehkuttaa sitä miten upea porukka meillä täällä Casassa on! Aivan huippu! Oli ihana tutustua teihin kaikkiin viimein. Ja upeaa oli myös tavata lukijoita -ihan liikuttavaa.
Hengailtiin Casan bloggareiden kanssa ahead!-arenalla.
Tuo mainos sai joka kerta vatsanpohjassa muljahtamaan 😀
Ihana Fanni teki messuilla postausta livenä. Fannia haastattelemassa hurmaavaa Suvi.
Balmuir nousi yhdeksi messusuosikikseni.
Ehkä vähän rakastuin ZocoHomen ihaniin tuotteisiin.
Jos nyt rakentaisin olisi tässä erittäin potentiaalinen välitila -upea!