Casa-koti

IMG_6788.jpg

Habitaremessuilla pääsimme kanssabloggaajien kanssa hieman askartelemaan. Rakensimme pahvilaatikkoon oman Casa blogien kodin josta löytyy selkeästi meidän kaikkien elementtejä. Tämä oli kyllä hauskaa hommaa!

IMG_6770.jpg

IMG_6779.jpg

IMG_6774.jpg

IMG_6777.jpg

IMG_6795.jpg

IMG_6791.jpg

Siivouspäivä

IMG_6437.jpg

Elämä tuntuu kovin hektiseltä nykyään ja kotona se näkyy kaaoksena. Eilen tympiinnyin lopullisesti siivoon ja tartuin kirjaimellisesti mopin varteen. Onneksi apunani oli Sinituotteen kanssa tehdyn yhteistyön myötä saatuja siivousta kovasti helpottavia tuotteita. Yksi parhaista valinnoista oli mikrosetti johon kuuluu teräsvarsi, monitoimimoppi sekä mikrokuitumoppi. Muiden bloggareiden suositusten perusteella oli kaveriksi vielä tänään haettava kaupasta tomuliinoja.  Öljyinen pinta kerää pölyn ja lian tosi tehokkaasti! Tämä on kyllä aivan ehdoton tuote!

IMG_6429.jpg

Pintojen kimppuun käytiin mikrokuituliinoilla, ikkuna ja peililiinoilla ja näytöt putsattiin niille tarkoitetuilla pölyliinoilla.  Isommat roskat meillä putsataan nykyään (varsinkin ruokapöydän alta K:n ruokailun jäljiltä) pienellä rikkaharjalla. Tuo pieni setti on kätevä ja mahtuu jopa keittiön allaskaappiin josta se on helppo ottaa esille tarvittaessa. 

IMG_6431.jpg

Vielä pitää esitellä ihan älyttömän hyvä idea -liinapidike! Näin liinat saa kätevästi ja ilmasti kaappiin säilytykseen. Pidikkeissä on tarrakiinnitys jolla ne saa esim siivouskaapin oveen kiinni. 

IMG_6430.jpg

IMG_6433.jpg

Ylsipä siivousinto autoonkin asti pienimuotoisesti. Nykyään autossa kulkee mukana (jotta joskus muistaisi siivotakkin) sisätilojen puhdistin jolla saa putsattua mm. kojelaudan pölystä.

IMG_1202.jpg

Ja puhdasta tuli!

IMG_6859.jpg

 

 

Postaus toteutettu yhteistyössä Sinituotteen kanssa

 

Ihana Habitare viikonloppu

IMG_6819.jpg

Väsynyt mutta onnellinen bloggaaja täällä hei! Viikonloppu hurahti Habitare-messuilla kera blogisisarusten. Täytyy kyllä hehkuttaa sitä miten upea porukka meillä täällä Casassa on! Aivan huippu! Oli ihana tutustua teihin kaikkiin viimein. Ja upeaa oli myös tavata lukijoita -ihan liikuttavaa.

IMG_6768.jpg

Hengailtiin Casan bloggareiden kanssa ahead!-arenalla.

IMG_6781.jpg

Tuo mainos sai joka kerta vatsanpohjassa muljahtamaan 😀

 

IMG_6798.jpg

Ihana Fanni teki messuilla postausta livenä. Fannia haastattelemassa hurmaavaa Suvi

 

IMG_6826.jpg

IMG_6827.jpg

Balmuir nousi yhdeksi messusuosikikseni.

 

IMG_6811.jpg

IMG_6846.jpg

Ehkä vähän rakastuin ZocoHomen ihaniin tuotteisiin.

 

IMG_6849.jpg

Jos nyt rakentaisin olisi tässä erittäin potentiaalinen välitila -upea!

 

IMG_6843.jpg

IMG_6840.jpg

IMG_6802.jpg

IMG_6810.jpg

IMG_6808.jpg

IMG_6835.jpg

IMG_6801.jpg