K:n huoneessa

IMG_6875.jpg

Myllerrys jatkui vielä K:nkin huoneeseen. K:n pienen huoneen on tukkinut melko hyvin ikean teltta jossa K leikkii nykyään aniharvoin. Hetkeksi se jouti siis säilytykseen. Leluille on myös ollut huonosti paikkaa. Nyt siirsin yöpöydät ns. lipastoksi tuonne huoneeseen ja iso osa leluista saatiin niihin. 

IMG_6879.jpg

K nukkuu edelleen pinnasängyssä. Kesä oli ihan mahdotonta aikaa nukkumaanmenon kanssa joten lastensänkyyn siirtymistä on lykätty ja lykätty. Nyt tarkoitus olisi kuitenkin tehdä vaihdos ja tuoda mummilassa oleva sänky tänne mahdollisimman pian. Saas nähdä mikä sirkus siitä alkaa! 

IMG_6876.jpg

Kovin valkoisat K:n huoneessa on nyt. Mielestäni lastenhuoneeksi liian kliinisen näköinen. Jotain väriä tuonne kaivattaisiin! Tämä lienee seuraava sisustusprojektini.

IMG_6881.jpg

IMG_6882.jpg

Rymyämistä

IMG_6870.jpg

Kuten sanoinkin tuli yksi päivä ”rymyolo” eli huonekalujen paikkaa piti ruveta muuttamaan. Olohuoneessa pöytä kääntyi toisinpäin. Olohuoneeseen tulee kohta uusi..tai no vanha (kulmasohva edellisestä kodistani) ja saa nähdä toimiiko tämä järjestys nyt sitten uuden sohvan kanssa -toivottavasti. Lähiaikoina myös verhojen pitäisi olkkarissa vaihtua mutta siitä sitten lisää myöhemmin 😉

IMG_6873.jpg

Huomatkaa hyllyn päällä nököttävä valkoinen möykky -se on eteisen lamppu. Edelleenkin odottelee, että joku sen kattoon saisi. Jätän suosiolla muille sillä kerran olen onnistunut pimentämään koko rapun asennuksillani 😀

IMG_6871.jpg

Tuolit ostin vuosi sitten ajatuksena päällystää istuinosat uudestaan. Juu sekin odottaa vielä. Ovathan nuo noinkin menneet mutta ei tuo väri lempparini ole. En vain vieläkään ole päässyt päätökseen siitä millaisella kankaalla nuo päällystäisin.

IMG_6872.jpg

Ihan hämärää

IMG_6891.jpg

Joku kodinlaittovimma jyllää nyt. Siivouspäivän jälkimainingeissa tuli muutoksia joka huoneeseen. Makkariin on tulossa lähiviikkoina uusi sänky ja sen takia yöpöydät siirettiin pois. Yöpöydäksi siirtyi valkoinen lipasto jonka ainakin olettaisin jotakuinkin sopivan uuden sängyn tyyliin. Räpsin kuvia illalla ”tunnelmavalaistuksessa” -olen tosi tykästynyt tuohon perus kirkkaaseen valosarjaan joka saa puolestani olla käytössä ympäri vuoden.

IMG_6887.jpg

IMG_6889.jpg

IMG_6892.jpg