Arvonta on suoritettu ja onni suosi seuraavia lukijoitani: Susanna, Minttulainen, Sanski, Hansu ja LPP. Onnea voittajille! Laittakaa minulle yhteystietonne sähköpostilla osoitteeseen [email protected] niin postittelen palkinnot.
Jälleen miikkareita
Onko lukijoissa muista me&i faneja? Itse tulee kutsut pidettyä joka malliston ilmestyttyä -niin nytkin. Kummallisesti homma on vain kääntynyt siten, että bongaan kutsuilta enemminkin itselleni vaatteita kuin K:lle.
Käytössä naistenvaatteet ovat olleet todella laadukkaita ja kestäviä. Yleensä ovat myös siitä helppoja, että ovat pesun jälkeen käyttövalmiita ilman silitystä. Tämän vuoden mallistosta haalin kaappiini pari monikäyttöistä.
Kuvissa eivät vakuuttaneet mutta sovitettuani olin myyty. Laadukkaan tuntuiset ja monikäyttöiset vaatteet -Anttis tykkää!
K:n kaappiin päätyi autoja
Oletteko vielä päässeet tutustumaan mallistoon? Löytyikö suosikkeja?
Habitareen lippuja tarjolla!
Heipsansaa! Kuten olette varmasti huomanneetkin on Casan lukijoilla mahtava tilaisuus tienata itselleen liput Habitare messuille. Habitare sponssasi minullekin jopa kymmenen lippua arvottavaksi teille ihanille! Eli jaossa viisi kahden lipun pakettia. Arvontaan voi osallistua jättämällä kommenttia tähän postaukseen 3.9 klo.20.00 mennessä. Keksi itsellesi nimimerkki niin osaan huhuilla voittajan perään. Arpaonnea!