Jälleen miikkareita

IMG_6474.jpg

Onko lukijoissa muista me&i faneja? Itse tulee kutsut pidettyä joka malliston ilmestyttyä -niin nytkin. Kummallisesti homma on vain kääntynyt siten, että bongaan kutsuilta enemminkin itselleni vaatteita kuin K:lle.

IMG_6470.jpg

Käytössä naistenvaatteet ovat olleet todella laadukkaita ja kestäviä. Yleensä ovat myös siitä helppoja, että ovat pesun jälkeen käyttövalmiita ilman silitystä. Tämän vuoden mallistosta haalin kaappiini pari monikäyttöistä.

w_46.jpg w_16.jpg

Kuvissa eivät vakuuttaneet mutta sovitettuani olin myyty. Laadukkaan tuntuiset ja monikäyttöiset vaatteet -Anttis tykkää! 

K:n kaappiin päätyi autoja

K_20.jpg k_23.jpg

 

Oletteko vielä päässeet tutustumaan mallistoon? Löytyikö suosikkeja?

 

Habitareen lippuja tarjolla!

HABITARE.jpg

 

 

 

 

Heipsansaa! Kuten olette varmasti huomanneetkin on Casan lukijoilla mahtava tilaisuus tienata itselleen liput Habitare messuille. Habitare sponssasi minullekin jopa kymmenen lippua arvottavaksi teille ihanille! Eli jaossa viisi kahden lipun pakettia. Arvontaan voi osallistua jättämällä kommenttia tähän postaukseen 3.9 klo.20.00 mennessä. Keksi itsellesi nimimerkki niin osaan huhuilla voittajan perään. Arpaonnea!