Sunnuntai

IMG_1141.jpg

Sunnuntai oli vauhdikas. Kahdeksan aikaan aamulla aloitin pakkaamaan autoa ja puoli yhdeksän aikaan olin jo torilla pystyttelemässä kirppispöytää osana Oulun bloggareiden kirppistempausta. Sattui mahtava ilma sunnuntaille ja porukkaa riitti. Iso kasa vaatteita löysi uuden kodin -Anttis kiittää ja kumartaa kaappitilasta.

IMG_1144.jpg

Tämän jälkeen lähdimme ystävän houkuttelemana tutustumaan Koitelin kosken maisemiin. Itselleni paikka oli ennestään tuntematon mutta ehdottomasti käväisyn arvoinen. Toki hieman haastava paikka vilkkaan kaksi veen kanssa 😀

IMG_1146.jpg

IMG_1177.jpg

IMG_1151.jpg

IMG_1172.jpg

IMG_1150.jpg

Pompomit

IMG_6455.jpg

Tilasin taannoin pompomeja jotka toimivat koristeina ensin ystäväni polttareissa ja tekivätpä ne mutkan häissäkin. Nyt sitten etsin niille paikan kotoa -siihen tarkoitukseen ne alunperin ostettiinkin. Melkoinen tyttöhuone tuli makkarista kun pompomit koristavat nyt ikkunaa.

 

IMG_6454.jpg

IMG_6451.jpg

Oululaiset hoi!

IMG_6456.jpg

Viime päivinä on pengottu kaappeja ja varastoa. Pyykätty ja hinnoiteltu. Huomenna nimittäin Oulun torinrannassa pidetään sisustus ja muotikirppis jossa allekirjoittanutkin on myymässä. Tapahtuma alkaa yhdeksältä ja myyjiä lienee paikalla vielä iltapäivälläkin. Eli aamulla kohti toria kaikki! Tulkaa nykäisemään hihasta jos tunnistatte 🙂

kirppis2013.jpg