Pari kesäistä

IMG_0826.jpg

Ilmassa alkaa olla jo syksyn tuntua. Silti tuon tänne vielä pari kivaa kesäistä suositusta Oulusta. Nallikari on sellainen joka kesäinen pakko käydä kohde.  K:in on jo sen ikäinen, että nautti täysin siemauksin rannalla rypemisestä. 

IMG_0832.jpg

IMG_0841.jpg

Toinen paikka jossa Ouluun suunnatessa kannattaa piipahtaa on torinrannasta löytyvä Pannukakkutalo. Olen nyt ihan koukussa mustikkavalkosuklaapannukakkuun -toimii.

IMG_1042.jpg

IMG_1045.jpg

Oliivipuu

IMG_6311.jpg

Voi mitä puutarhuriäiti toikaan tyttärelleen -kauan haaveilevani oliivipuun! Pitkään olen tätä miettinyt mutta jotenkin en ole saanut aikaiseksi hankkia. Toivottavasti se nyt pysyy hengissä. Sanotaan, että suutarin lapsella ei ole kenkiä ja se pätee meilläkin -minua toivottomampaa viherpeukaloa saa etsiä. Että anteeksi äiti jos onnistun tämänkin tappamaan. Tuotko sitten uuden?

IMG_6315.jpg

IMG_6314.jpg

 

 

 

Ihanat, ihanat, ihanat häät!

IMG_6391.jpg

En vaan voi olla hehkuttamatta viime viikonlopun ihania häitä! Ihanat, ihanat, ihanat! Puitteet olivat mahtavat, ruoka hyvää ja minä sain kunnian toimia kaasona ihanalle ystävälleni. Kaikinpuolin mahtavaa. Tässäpä teillekkin aimo kasa kuvia juhlista.

 

mekko.jpg

Joo oikeesti nämä ilmeet on pakko sensuroida…

 

IMG_6329.jpg

Rannekukka <3

IMG_6338.jpg

IMG_6350.jpg

IMG_6347.jpg

IMG_6354.jpg

IMG_6343.jpg

IMG_6404.jpg

IMG_6378.jpg

IMG_6394.jpg

IMG_6395.jpg