Perjantai

IMG_6425.jpg

Työviikko on jälleen takana ja nopeaan se menikin! Toki yksi sairaslomapäivä katkaisi viikkoa aika ratkaisevasti. Töiden jälkeen porhalsin stokkan herkun kautta postiin hakemaan paketteja erästä blogiyhteistyötä varten. Olin muuten näky näiden kanssa! Isompi painoi kahdeksan kiloa ja tuo levyn mallinen oli minun kokoinen ilman mitään millä pakettia olisi sannut kannettua. Ja Oulussa kun ollaan niin tuulihan toki tarttui nätisti tuollaiseen levyn malliseen pakettiin. Koominen näky.

IMG_6423.jpg

K:ta paketit kiinnostivat kovasti. Äidin apuri <3

 

IMG_6440.jpg

Perjantai on perinteisesti siivouspäivä. Makkariin ilmestyi valosarja -tuo kivaa tunnelmaa huoneeseen.

IMG_6439.jpg

Leivontaa huomisia me&i kutsuja varten.

 

IMG_6441.jpg

K taisi tietää myös, että on perjantai ja hillui sängyssään tavallista pidempään. K:n mentyä nukkumaan valtasin sohvanpohjan kera tyrnirahkan ja lasin siideriä. Viikonloppu <3

 

Ihanaa viikonloppua lukijoillenikin!

 

Lepohetki

IMG_6416.jpg

Huh mikä päivä! Ei mennyt tänään kaikki niinkuin strömsössä. Viime päivinä on vastustanut niin työt, auto kun terveyskin. Eli ihan hyvällä omalla tunnolla voi olla illan ihan rauhassa. Ladata vähän akkuja. Aamulla mennään taas! 

IMG_6411.jpgIMG_6420.jpg

 

Sinä kesänä

Aloitetaanpa tämä sateinen aamu kesäkuvilla. Keräsin kollaasin verran kuvia kuluneelta kesältä.

kes%C3%A413.jpg

Kesä oli omalta osaltani suoraan sanottuna melko huikea. Reiluun pariin kuukauteen mahtui niin paljon kaikenlaista. Oli reissuja, juhlia, rakkaita ihmisiä, aurinkoa ja lomailua. Toki joukkoon mahtui välillä surua ja murhettakin mutta voi niin paljon enemmän niitä ihania asioita. Tämä kesä jää varmasti mieleen.

Mites teidän kesä sujui?