Muutama otos juhannuksestamme Kainuussa. Siinähän se juhannus sujui mökkeilen vanhempien kanssa. Aika normaali mökkiviikonloppu ilman mitään sen ihmeempää. En itse ole mikään suurin juhannusfani ja tämä tämmöinen sopi enemmän kuin paremmin. K:lla oli huisin hauskaa -mummo ja ukki, metsäretkiä, pannaria, jalkapalloa ja saunomista. Voi pienen miehen onnea taas!
Hyvää juhannusta
Joko kaikki ovat karanneet juhannuksen viettoon? Tulin kuitenkin vielä toivottamaan mukavaa juhannuksen aikaa kaikille lukijoilleni! Palaillaan blogin pariin taas viikonlopun jälkeen.
Tähtitornilla
Ainakin kerran kesässä täytyy käydä kahvilla Tähtitornin kahvilassa. K:n mielestä vanha puurakennus on kylläkin muumitalo..noh..käy kai se siitäkin. Vink vink Oulussa matkaajat pysähtykää toki kahville ”tähtitornille”.