Tallinnassa

IMG_0673.jpg

Kuten eilen kerroinkin vietin pidennetyn viikonlopun veljeni ja hänen perheensä luona Tallinnassa. Veli asuu vanhassa kaupungissa ja siellä nuo lomapäivät tulikin pitkälti vietettyä. Aivan mahtavia päiviä joiden aikana pääsin ensimmäistä kertaa viettämään kunnolla aikaa K:n ikäisten veljenpoikieni kanssa. Välimatkan takia tapaamiset ovat olleet vähissä ja lyhyitä. Oli aamulla ihana herätä siihen, kun oven takaa kuului innokas kiljunta ”tätiiiiiii!!!” Voihan pienet rakkaudet! Ikävä on jo kova.

IMG_0576.jpg

IMG_0598.jpg

IMG_0603.jpg

IMG_0610.jpg

IMG_0595.jpg

Bloggarin reissaaminen tunnostaa olevan aina yhtä ruokien kuvaamista. Herättää hilpeyttä seuralaisissa.

 

IMG_0560.jpg

IMG_0564.jpg

IMG_0648.jpg

IMG_0523.jpg

Väsynyt mutta onnellinen

Heippa tännekkin! Anttis on palaillut kotiin. Takana on pidennetty viikonloppu Tallinnassa veljen luona. Vielä on vähän pöllähtänyt olo mutta voi, että oli upeaa! Elämä on ihanaa. Kiitos T perheineen ihanasta minilomasta! 

IMG_0687.jpg

Palaillaan myöhemmin kuvasaldon kera.

Lomalla

IMG_0381.jpg

Heipat blogiin! Täällä on lomailtu ja nautittu lämpimistä päivistä. Joka päivä on suunnattu puistoon -milloin eväsretkelle ja milloin liikennepuistoon. Sääli vain K on vielä liian pieni liikennepuiston polkuautoihin mutta hauskaa näytti silti olevan. 

IMG_0393.jpg

IMG_0504.jpg

IMG_0506.jpg

IMG_0376.jpg

Viikonlopulle on sitten luvassa ihan älyttömän kivoja juttuja. En malta odottaa! Palaillaan niiden kuulumisten merkeissä ensi viikolla!