En olekkaan vielä esitellyt uusinta aarettani. Eli työpöydän ääressä komeilee nykyään syntymäpäivälahjaksi saamani Kartellin Louis ghost. Tästä olen haaveillut pitkään!
En olekkaan vielä esitellyt uusinta aarettani. Eli työpöydän ääressä komeilee nykyään syntymäpäivälahjaksi saamani Kartellin Louis ghost. Tästä olen haaveillut pitkään!
Huh huh! Tänään on juhlittu kaksi vee K:ta. Ei mitään kovin suuria juhlia tänä vuonna mutta onhan sitä vilskettä silti. Huomenna vielä jatketaan toisen vierassatsin kera.
Ystäväni teki K:lle sopivan kakun eli työhaalarit työkaluineen -kaikkea ollaan nykyään korjaamassa!
Mikähän kolmenkympin kriisi minuun iski kampaajan tuolissa? Lähdin vain siistimään edellistä mallia ja kampaajalla huomaan toteavani, että tee ihan mitä vain. Toispuoleinen houkutteli jälleen ja sitä sitten tuli! Pieni päivitys ulkonäköön -kesätukka!