Jos voisi

Innostuin taas siivoilemaan vaatekaappiani. Jo pitkään on jatkunut projekti täydellinen vaatekaappi. Kesken vieläkin. Tyhjennettyä olen kaappia saanut -vähän liikaakin. Taaperon kanssa tuntuu, etteivät vaatteet riitä pyykkipäivään asti. Muutenkin tulee taas(!) sellainen olo ettei kaapissa ole mitään päällepantavaa. Edelleen totean, että kaapista puuttuvat ne olennaiset osat. Parasta olisi jos koko kaapin sisällön voisi laittaa kerralla uusiksi -välttyisi niiltä ”ostanpa tämän kivannäköisen paidan joka ei sovi minkään kanssa” ohilyönneiltä. Jos voisin vaihtaa kaappini sisällön samantien niin se voisi näyttää vaikka tältä.

Koko+n%C3%A4yt%C3%B6n+kaappaus+13.1.2013
Koko+n%C3%A4yt%C3%B6n+kaappaus+13.1.2013
Koko+n%C3%A4yt%C3%B6n+kaappaus+13.1.2013
Koko+n%C3%A4yt%C3%B6n+kaappaus+13.1.2013
Näitä kuvia voisikin käyttää ohjenuorana sitä täydellistä vaatekaappia kootessa…

Joulu kerätään pois

Kovin suurissa määrin ei meillä joulu näkynyt mutta se mitä oli on nyt kerätty takaisin laatikkoon ja laatikko kaapin perälle. Niin se joulu taas katosi..vähän huomaamatta. Hyllyn päälle piti keksiä muuta täytettä.

IMG_4674.JPG

Ruusuvalot saivat tosin jäädä..ne eivät kovin jouluiset ole joten nököttävät tuossa oksassa varmasti ympäri vuoden. Selkeästi olohuoneen tehosteväriksi on nousemassa vaaleanpunainen -ei mitenkään yllätävää kylläkään!
IMG_4676.JPG

Makkaria

IMG_4670.JPG
Pari kuvaa nyt makuuhuoneestakin. Kesken toki sekin. Tokihan tärkeimmät jutut löytyvät mutta se pieni hienosäätö…Toiseen pöytälamppuunkaan en ole saanut vielä valoja kun jatkojohto siihen odottelee vielä kaupassa. Katossa on vielä edellisen asukkaan lamppu ja uusi odottelee asennusta. Seinät huutavat tyhjyyttään ja ja ja…paljon kaikenlaista. Paljon samoja elementtejä täällä on kuin edellisessä kodissakin -ehkä enemmän kuin muissa huoneissa. Tapettia en ole itse valinnut mutta tykkään siitä tosi paljon -tuon tyylistä havittelin vanhaan kotiinkin kun tumma tapetti alkoi ahdistamaan.
 
IMG_4672.JPG
IMG_4671.JPG