Pinnari

148989_369603033135218_1339409343_n_larg
Tulin raportoimaan hemmotteluviikon antia. Pinnariksi ryhdyin sitten. Tämä päivä meni töissä ja ilta koulutuksessa -vasta kotiutuin joten tämä henkilökohtainen haaste nyt jäi. Toisaalta koulutus oli niin inspiroivaa, että jo itsestään oli mielelleni melkoista hemmottelua. Pää pilvissä ajelin kotiin. Elämässä puhaltavat muutoinkin kovasti uudet tuulet ja olen kovin täpinöissäni näistä uusista kuvioista. Niistä vähän enemmän myöhemmin….

Pehmeät kädet

Tiistain hemmotteluosuudesta vastasi pieni käsihoito. Olen aivan rrrrrakastunut tähän Mary Kayn käsisettiin. Todella kuivat käteni pehmenevät näillä tuotteilla eikä käsirasvaa tarvitse olla lotraamassa litroittain.
IMG_4710.JPG
Ja hommahan toimii näin: ensin käsiin hierotaan pieni määrä hand softener voidetta. Tämän jälkeen kädet kuoritaan. Oma settini on  persikan tuoksuinen -kuorinassa onkin jauhettua persikankiveä. Seuraavaksi kädet huuhdotaan ja kuivataan ja lopuksi käsivoide. Ja eikun ihastelemaan pehmeitä käsiä! Hintaahan tällä setillä on melkoisesti mutta joka pennin väärti! Anttis tykkää!
IMG_4712.JPG

Hemmottelua

Muistatteko kun blogissani oli pari vuotta takaperin hemmotteluviikko? (postauksia selatessani totesin, että sattui tasan samoille päivillekkin tämä teemaviikko!) Pitkään olen miettinyt samaisen idean uudelleenkäyttöä ja nyt julistan teemaviikon taas alkaneeksi! Näin vuoden alussa tälläinen pieni piristys tekee ihmeitä! Aloitinkin viikon yhdellä parhaista jutuista eli kampaajalla. Töissä oli lyhyt päivä ja töiden jälkeen kurvasin ihanan vakkarikampaajani luo. Taas on skarpimpi olo! 
IMG_4709.JPG

Hieman huomaan talven tehneen tuhojaan hiuksilleni ja hius on kuivahko. Kampaaja laittoi hiuksiini tätä Moroccanoil öljyä ja rakastuin heti! Nyt hiukset tuntuvat sileiltä ja pehmeiltä ja tuoksuvat ihanalta! Tätä on ehkä pakko hankkia omaankin kaappiin. Onko jollain enemmän kokemusta tuotteesta?

moroccanoil.jpg