Mansikkapaikassa kirjoittelee Pia - kolmekymppinen sisustamiseen hurahtanut äiti. Täällä ei turhia murehdita vaan nautitaan elämän pienistä iloista!Lue lisääOta yhteyttä
Niin on lomat lusittu ja arkeen palattu. Lomapäivät sujahtivatkin nopeasti ohi kaikessa joulun ja uudenvuoden hössötyksissä. Uusi vuosi sujui kera ystävien ja hyvän ruuan. Voi voi..nauroin taas enemmän kuin aikoihin -olette hulvattomia S&S!
Mansikkalassa odotetaan vieraita. Vuosi vaihtuu rauhallisissa merkeissä ysävien seurassa. Pari päivää blogissa varmasti on taas hiljaista joten toivottelen ihanille lukijoilleni hyvää uuttavuotta jo nyt! Toivotaan paljon kivoja juttuja tulevalle vuodelle!