Muutama hajanainen kuva joulustamme. Joulua vietettiin monessa paikkaa -mm. molemmat mummolat tuli koluttua läpi. K ilmeisesti nautti joulun ajasta kun oppi jouluna uuden lauseen. Nyt meillä käydään monta kertaa päivässä sama keskustelu: ”Äiti..?” ”No mitä K?” ”On kivvaa!” Aikasta hellyyttävää vai mitä?
Tapanina
Oriflamea
Pari kertaa vuodessa tulee tilattua Oriflamelta. Kyseisellä firmalla on muutama tuote joista tykkään kovasti ja juuripa niitä tilasinkin.
Klassikkovoiteen muistan jo lapsuudestani. Tätä löytyy aina käsilaukusta. Nyt joulun aikaan valikoimassa oli mantelin tuoksuinen versio -sitä piti tietenkin saada.
Suosikkiripsari ja happikapselit -kaksi tuotetta jotka löytyvät joka tilauksesta.
Onko teillä jotain Oriflame suosikkeja? Saa suositella!