Joulu

Muutama hajanainen kuva joulustamme. Joulua vietettiin monessa paikkaa -mm. molemmat mummolat tuli koluttua läpi. K ilmeisesti nautti joulun ajasta kun oppi jouluna uuden lauseen. Nyt meillä käydään monta kertaa päivässä sama keskustelu: ”Äiti..?” ”No mitä K?” ”On kivvaa!” Aikasta hellyyttävää vai mitä?

IMG_9708.JPG

IMG_4480.JPG
IMG_4550.JPG

IMG_4478.JPG
IMG_4507.JPG
IMG_4495.JPG
IMG_4500.JPG

Tapanina

K:n mennessä päiväunille kuppi kahvia ja suklaata, seuraksi hyvä kirja. Yöpuvussa ja tohveleissa on hyvä vaelella pitkälle iltapäivään. Tänään ei ole mihinkään kiire -ollaan ihan vain kaksistaan kotona K:n kanssa ja rauhoitutaan. Lomalla <3
IMG_4565.JPG

Oriflamea

Pari kertaa vuodessa tulee tilattua Oriflamelta. Kyseisellä firmalla on muutama tuote joista tykkään kovasti ja juuripa niitä tilasinkin. 
IMG_4460.JPG
Klassikkovoiteen muistan jo lapsuudestani. Tätä löytyy aina käsilaukusta. Nyt joulun aikaan valikoimassa oli mantelin tuoksuinen versio -sitä piti tietenkin saada.


IMG_4462.JPG

IMG_4464.JPG
Suosikkiripsari ja happikapselit -kaksi tuotetta jotka löytyvät joka tilauksesta. 



Onko teillä jotain Oriflame suosikkeja? Saa suositella!