Lomalla

IMG_4475.JPG
Tämä olis nyt sitten lomalla! Ihan tarpeeseen loma tuleekin. Muutaman viikon minua on kiusannut sitkeä flunssa jonka toivottavasti saan lopullisesti taltutettua nyt. Kotonakin olisi kaikenlaista puuhaa..ja ai niin se joulu! Joulu vietetään ihan perinteiseen malliin sinkoilemalla paikasta toiseen -lienee tuttua huttua monelle? 
IMG_4474.JPG
Nyt toinen kuppi glögiä ja joulusiivousten pariin!

Vielä vähän kolkko

Uusi koti on vielä hieman kolkko. Toki tärkeimmät jutut löysivät paikoilleen jo muuttopäivänä -minulla kun on tapana laittaa koti kuntoon jo muuttopäivänä eikä laatikoita yleensä paria päivää pidempään nurkissa pyöri. Silti paljon puuttuu -sellaisia pieniä ”turhempia” juttuja. Niitä jotka tekevät kodista kodikkaan. Seinät esimerkiksi huutavat tyhjyyttään, sohva kaipaisi ehkä sisustustyynyjä ja pari huonetta uusia valaisimia. 
IMG_4452.JPG
Olohuoneesta löytyy pieni syvennys josta olen tehnyt työskentelytilani. Se on alusta asti ollut muutostilassa. Nyt järjestys alkaa muotoutua vaikkakaan noin pienestä tilasta ei supertoimivaa saakkaan (varsinkin kun työtilaan pitää ahduttaa tulostin sun muuta tilaa vievää rumilusta). Hieman kolkko se kyllä vieläkin on. Olen miettinyt tuohon seinälle esim. liitutaulutarraa, kelloa yms. Hyllyt olisivat myös kova sana mutta vuokra-asuntoon en viitsi ruveta niitä asentelemaan. Työtuolina toimii vielä ainakin hetken opiskeluajoilta asti mukana kulkenut tuolivanhus. Haaveissa siintäisi hankkia tuohon tilalle Kartellin Victoria Ghost -tuoli. 
IMG_4447.JPG
IMG_4453.JPG

Maltti on valttia..tai jotain sinnepäin

Tämänaamuinen näky
IMG_4434.JPG
K tympääntyi yksi luukku kerrallaan tyyliin ja repi koko kalenterin auki. Nauroin, että äidiltään on kärsivällisyys peritty -mullehetikaikkinyt!
Ja kun kuitenkin joku miettii niin kerrotaanko, että ei..K ei syö kalenterin sisältöä. Karkkikalenteri meillä sattuu olemaan siitä syystä, että se on blogin kautta saatu. Luukkujen availu itsessään on K:sta hauskaa -karkit saa äiti piilottaa kaappiin.