Pienesti

IMG_4424.JPG
Tänä vuonna jouluhössötys on omalta osaltani jäänyt. Yleensä mopo lähtee käsistä jo lokakuussa mutta nyt muutto ja loppuvuoden työkiireet ovat vieneet kaikki mehut. Ei paljon ole ehtinyt joulua miettimään -sitä vietetäänkin varmaan melko matalalla profiililla. Uuteen kotiin olen tuonut vain joitain pieniä joulujuttuja -hopeaa ja vaaleanpunaista tuttuun tyyliin.
IMG_4427.JPG
IMG_4428.JPG

Olohuone

Nyt muutama kuva uuden kotini olohuoneesta. Eipä tästä mitään erikoisempaa sanottavaa -kuvat puhukoon puolestaan. Seuraavana projektina olisi makkarin sisustus -niitä kuvia ehkä sitten seuraavaksi?
IMG_4386.JPG
IMG_4391.JPG
IMG_4389.JPG
IMG_4394.JPG

Viikonlopun tunnelmia

Kun katselen kuvia menneeltä viikonlopulta niin voin todeta sen olleen melko ruokapainotteinen. Noh..oikeastaan enemmän siihen kuului hyvää seuraa ja paljon naurua -K:n kummitäti sekä pikkujoulut ihanan naisporukan kanssa. Mutta kameralla tallentui vain syöminkejä. Blogin myötä huomaan kuvaavani huomattavasti enemmän asioita kuin ihmisiä -pitäisi ehkä petrata tämän osion suhteen. Olisi kiva jos muistoksi eletystä elämästä jäisi muutakin kuin kuva viinilaseista tai aamupalasta.
viikonloppu.jpg