Tänä vuonna jouluhössötys on omalta osaltani jäänyt. Yleensä mopo lähtee käsistä jo lokakuussa mutta nyt muutto ja loppuvuoden työkiireet ovat vieneet kaikki mehut. Ei paljon ole ehtinyt joulua miettimään -sitä vietetäänkin varmaan melko matalalla profiililla. Uuteen kotiin olen tuonut vain joitain pieniä joulujuttuja -hopeaa ja vaaleanpunaista tuttuun tyyliin.
Olohuone
Viikonlopun tunnelmia
Kun katselen kuvia menneeltä viikonlopulta niin voin todeta sen olleen melko ruokapainotteinen. Noh..oikeastaan enemmän siihen kuului hyvää seuraa ja paljon naurua -K:n kummitäti sekä pikkujoulut ihanan naisporukan kanssa. Mutta kameralla tallentui vain syöminkejä. Blogin myötä huomaan kuvaavani huomattavasti enemmän asioita kuin ihmisiä -pitäisi ehkä petrata tämän osion suhteen. Olisi kiva jos muistoksi eletystä elämästä jäisi muutakin kuin kuva viinilaseista tai aamupalasta.