K:n kummitäti on luonani kylässä. Niinpä tänään nautittiin aamupalaa pitkän kaavan mukaan. Aamut ystävän kanssa ovat parhautta <3
Pieniä annoksia
Pieninä annoksina vielä nämä kotikuvat. Nyt kuitenkin vilautus olohuoneeseen jonne edellisessä kodissa työhuoneessa majaillut bestå pääsi. Kaappi jonne K pääsee helposti joten mitään kovin särkyvää ei tuossa kaapissa sitten säilytelläkkään…Kuvasta huomaatte varmaan monta haavekollaasin juttua -moni niistä on päätynyt tähän kotiin ja yksi kollaasin ihana juttu olisi tänne vielä tuloillaankin.