Pienet joulut

Pikkujoulukausi on sitten virallisesti startattu. Tälle vuodelle minulla on kahdet pikkujoulut joista ensimmäisiä vietettiin lauantaina. Ihanalla naisporukalla kera hyvän ruuan ja pmmp:n keikan. Vatsalihakset ovat vieläkin kipeänä nauramisesta. Päälle pikkujoulukauteen sopivasti paljetteja. Bleiseri oli melko turha kapitustus keikalla jossa oli melko tuskaisen kuuma..noh..kuviin pääsi ainakin.
IMG_4354.JPG
Ja sitten päivän komiikka-annos. Yritäppä taaperon kanssa ottaa asukuvia..suurimmassa osassa näkyy housuton pikkumies pyyhältämässä eestaas kameran ohi….
IMG_4356.JPG

Joulukollaaseja

Ääh mikä pimeys! Kaikki bloggarit valittavat samaa -tässä pimeydessä ei paljon kuvailla. Itsellänikin olisi kuvauslistalla pari juttua mutta töistä palatessa on jo liian pimeä kuvaamiseen. Siispä tänään luvassa jouluisia kollaaseja menneiltä vuosilta. Jospa viikonloppuna sitten…
joulu.jpg
joulua.jpg
page.jpg

Joulu esiin!

Muutama päivä sitten kaivelin joulukoristelaatikot esille. Voi pienen miehen riemua kun pääsi koristeisiin käsiksi -nauroin, että poika on äitiinsä tullut kun noin höpsähtää joulukrääsästä. Vähän ehdittiin tuhojakin tekemään mutta eipä tuo nyt niin vaarallista ole…
IMG_4317.JPG
IMG_4323.JPG
K:n ihana kettupaita on muuten saatu blogiyhteistyön kautta Myllymuksuilta. Ihanan pehmeää kangasta -on varmasti mukava päällä. Voittaa mennen tullen monen muun merkin kankaat!