Hieman sentään sisustusinspiraatio nostaa päätään täälläkin jo. Sen myötä lähdin metsästämään kuvia. Niistä muutama talteen tänne blogin puolelle.
Päivän asuja
Tänään vuorossa päivän asuja pienen miehen tapaan.
Rokkipoika
Kerttubody saatu blogin kautta myllymuksuilta (mainoslinkki)
Pientä blogihiljaisuutta
Mansikkalassa podetaan inspiraatiopulaa. Lisäksi elämä tuntuu melko hektiseltä ja väsyttävältä joten jostakin se on aina pois…viime aikoina blogista. Hetken aikaa blogissa siis hieman hiljaisempaa. Eilen satoi täällä Oulun seudulla ensilumet ja valkoinen maa ainakin hetkellisesti piristi mieltä. Noh..hetken kuluttua muuttui talvinen sää kaatosateeksi. Ehkäpä lumentulon ja siitä automaattisesti heräävän joulufiiliksen myötä herää taas mansikkalakin eloon. Nyt kuitenkin päivitystahti toistaiseksi verkkaampaa. Mukavaa syksyn jatkoa ja talven odotusta ihanat lukijani <3