Kotona taas

Heippa blogiinkin! Me pidettiin K:n kanssa hieman lomaa ja vietettiin muutama päivä Helsingissä tädin luona -siitä on johtunut siis totaallinen blogihiljaisuus. 
IMG_9532.JPG
K matkusti ensimmäistä kertaa lentokoneessa ja äidin peloista huolimatta matkat menivät hyvin. Paluumatkalla nousu tainnutti pienen miehen täysin ja ressukka nukkui koko matkan sylissäni. Muutenkin reissaaminen tuntuu sujuvan pojan kanssa jo hieman paremmin -ehkäpä emme jumitukkaan kotiin siihen asti kun poika on täysi-ikäinen…heh..

IMG_9538.JPG

Nyt ollaan onnellisesti kotona ja katse pitäisi jo suunnata kohti arkea. Paljon kaikenlaista onkin taas lähiaikoina luvassa…
IMG_9554.JPG

Marikaijat

Marikaijaksi taisi eräs tuttava tätä firmaa tituulerata. Eli siis kosmetiikkafirma Mary Kay:tä. Tutustuin kyseiseen merkkiin loppukesästä ja nyt pidin omat kutsut. Vieraille Mary Kay oli uusi tuttavuus ja kaikki osallistujat kuulostivat todella tyytyväisiltä kutsujen jälkeen. Mary Kay kutsuilla kun on se ihanuus, että kaikkea päästää testaamaan -putsataan kasvot, puljataan voiteilla ja seerumeilla etsitään itselle sopiva meikkivoidesävy. Nyt rusketuksen kaikottua piti minunkin etsiskellä uutta sävyä. Tovin se otti mutta löytyipäs! Kaupassa leukapieleen testaamalla ei kyllä saa samaa lopputulosta aikaiseksi kun kokeilemalla miltä se sävy oikeasti koko kasvoilla näyttää.
marykay.jpg
Itse olen jo hieman hurahtanut kyseiseen merkkiin ja pyörittelen mielessä  myyjäksi ryhtymistä -leipätyön ohessa kosmetiikan kanssa puljaaminen olisi mukavaa vastapainoa. Ja kuten tuttu myyjä asian ilmaisi -on kiva kun on oma kemppari kotona!  Kevyttä hömppää kuten tämä blogikin. Saas nähdä mihin tässä pohtimisessa päädyn..