Täällä ollaan laitettu ihan pienesti pääsiäistä. Peikonpähkinäoksaan ripustin pääsiäismunia ja keittiössä kukkivat narsissit. Kovin suuresti en jaksa tänä vuonna pääsiäistä laittaakaan. Jotenkin ei innosta ja pääsiäinen todennäköisesti vietetään muualla.
Mansikkapaikastavasemmalle
Viimeisimmät artikkelit
MUITA CASALAISTEN POSTAUKSIA
- Kaksi suosikkipuuta mitä istuttaa pihallewhite & black
- Keramiikkaa osa 4white & black
- Esikasvatuswhite & black
- Marimekon kevätuutuudetwhite & black
- Kasvihuone kevätkuntoonwhite & black
- 18-vuotisjuhlatwhite & black
- DIY Valoverhokatoswhite & black
- Keramiikkaa osa 4white & black
- Uusi koti, uusi elämä, uusi minä!Miia / Oma Koti Valkoinen
- Ystävänpäiväalewhite & black