Tämä viikonloppu menee häähumussa. Paras ystäväni menee lauantaina naimisiin. Olen ollut mukana kun tämä pariskunta on tavannut, mukana alun kangerteluissa ja iloinnut siitä kun he viimein löysivät toisensa. En voisi olla enempää onnellinen puolestanne S&S! Olette tärkeitä.
Mansikkapaikastavasemmalle
Viimeisimmät artikkelit
MUITA CASALAISTEN POSTAUKSIA
- Kaksi suosikkipuuta mitä istuttaa pihallewhite & black
- Keramiikkaa osa 4white & black
- Esikasvatuswhite & black
- Marimekon kevätuutuudetwhite & black
- Kasvihuone kevätkuntoonwhite & black
- 18-vuotisjuhlatwhite & black
- DIY Valoverhokatoswhite & black
- Keramiikkaa osa 4white & black
- Uusi koti, uusi elämä, uusi minä!Miia / Oma Koti Valkoinen
- Ystävänpäiväalewhite & black
Kiitos rakas!