Viikonloppu ystävän kanssa

Mites teidän viikonloppunne sujui? Täällä se sujui rattoisasti Tampereelta saapuneen ystäväni J:n seurassa. Viikonloppuun kuului pitkät aamiaiset, kahvittelu, ravintolassa herkuttelua, Jenni Vartiaisen (Jenni oli ihana!) keikka ja tietenkin paaaaaljon höpinää. Tällä jaksaa taas pitkälle! Kiitos J!

IMG_20140222_141434.jpg

IMG_20140222_163928.jpg

IMG_20140222_214831.jpg

IMG_20140223_011950.jpg
 

Pinkkiä piristystä

Kevät lähestyy selkeästi ja sen huomaa siitä, että kotiin ilmestyy useammin kukkia. Varsinkin viikonlopuksi on kiva ostaa kimppu -monella lienee sama tapa? Ruokapöydän kynttilätkin muuttuivat taas pinkeiksi -väriterapiaa kerrakseen.

IMG_7998.jpg

IMG_7994.jpgIMG_7996.jpgIMG_7995.jpg

 

 

 

 

 

 

 

Viimeinkin meillä

En edes muista kauanko olen etsiskellyt metallitähtiä kotiin -kaikki jotka minut tuntevat tietävät, että minulla on pieni tähtimania. Nyt viimein löytyi ja niinkin hullusta paikkaa kun halpahallista! Ei tarvinnut kahta kertaa miettiä otanko mukana vai en!

 

IMG_8002.jpg

IMG_8000.jpg

IMG_7999.jpg